کد خبر : 1898046 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:43 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال ستاره کره‌ای: فقط ناپولی، بی‌خیال تیم ملی!

کیم‌مین جائه اظهار نظری انجام داده که هواداران کره را عصبانی و طرفداران ناپولی را خوشحال کرده است.

جنجال ستاره کره‌ای: فقط ناپولی، بی‌خیال تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی درخشان‌ترین تیم فوتبال اروپا در این فصل از مسابقات بوده است. آنها در حال حاضر با اقتدار کامل صدر جدول سری‌آ را به خود اختصاص داده‌اند و اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد باید قهرمانی تیم لوچیانو اسپالتی و فتح اسکودتو توسط ناپولی را قطعی دانست.

ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا نیز در حد و اندازه‌های یک مدعی ظاهر شده است. آنها در یک چهارم نهایی به مصاف میلان خواهند رفت و بسیاری معتقد هستند که تیم اسپالتی حتی شانس بالایی برای فینالیست شدن خواهد داشت.

کیم مین جائه، مدافع کره‌ای، یکی از بازیکنان کلیدی ناپولی در این فصل بوده است. با این حال او اکنون جنجال‌آفرین شده است. کیم مین جائه، مدافع ناپولی، پس از شکست 2-1 کره جنوبی مقابل اروگوئه در سئول اظهارات کوتاهی انجام داد: "من از نظر روحی خسته هستم. می‌خواهم فقط روی ناپولی تمرکز کنم تا تیم ملی. در حال حاضر این کار را انجام داده‌ام. حرف دیگری نمانده است."

جملاتی که مطمئنا هواداران ناپل را خوشحال می‌کند، اما واکنش‌های بسیاری را در کره به همراه داشته و آنها را عصبانی کرده است. این مدافع قصد دارد با کنار گذاشتن موقت دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی فضای زیادی به اهداف باشگاهی‌اش بدهد.

دیدگاه‌ها