کد خبر : 1898081 | 09 فروردين 1402 ساعت 15:03 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین بازی سرمربی فرانسوی انفاق افتاد

مدیر تیم ملی عربستان با رنار دست نداد

مدیر تیم ملی عربستان درخصوص واکنش عجیبش به حضور رنار و دست دادن با او، توضیحاتی را ارائه داد.

مدیر تیم ملی عربستان با رنار دست نداد

به گزارش "ورزش سه"، حسین الصادق، مدیر تیم ملی عربستان سعودی، پس از جنجالی که عصر دیروز در دیدار دوستانه با بولیوی به وجود آمد، ماهیت رابطه خود و هروه رنار را فاش کرد.

تیم ملی عربستان در ادامه نتایج منفی خود با هدایت هروه رنار، با نتیجه 2 بر یک برابر بولیوی تن به شکست داد. آنها مقابل ونزوئلا نیز همین نتیجه را کسب کرده بودند تا اردوی جده با 2 شکست به پایان برسد.

حسین الصادق در اظهاراتی به برنامه اکشن مع ولید گفت: رابطه من با هروه رنار فوق العاده است، اما متوجه حضور او نشدم و سپس با او دست دادم.

وی افزود: حواسم به آمدن هروه رنار نبود و وقتی او را مقابل خود دیدم تعجب کردم و به همین دلیل با او دست دادم و به او گفتم از شما بسیار سپاسگزارم.

تصویری از ابتدای دیدار عربستان و بولیوی پخش شد که در آن رنار در حال دست دادن با نیمکت‌نشینان تیم ملی عربستان بود و حسین الصادق که حواسش پرت به نظر می‌رسید، درحالی‌که برخلاف سایر نیمکت نشینان از سر جایش بلند نشده بود، با رنار دست داد.

برخی از رسانه‌ها اشاره کردند که بین این 2 نفر مشکلاتی وجود دارد یا الصادق نسبت به نحوه جدایی مربی فرانسوی عصبانی است اما او شب گذشته این مسائل را تکذیب کرد.

1836726
1836727

دیدگاه‌ها