کد خبر : 1898349 | 11 فروردين 1402 ساعت 13:42 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آلکاراس و مدودف به نیمه نهایی مسترز میامی

چهره نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مسترز میامی مشخص شد.

صعود آلکاراس و مدودف به نیمه نهایی مسترز میامی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، با برگزاری رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی میامی آمریکا، چهره نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
در مهم‌ترین دیدار برگزار شده، کارلوس آلکاراس نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان که چند روز پیش با قهرمانی در رقابت‌های مسترز ایندین ولز، جانشین نواک جوکوویچ در صدر رنکینگ شده است، برابر تیلور فریتس نفر دهم رنکینگ از آمریکا با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. آلکاراس در این دیدار با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ صاحب برتری شد.

همچنین دنیل مدودف نفر پنجم رنکینگ از روسیه نیز در ادامه درخشش خود با نتیجه قاطع ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ از سد کریستوفر یوبنکس آمریکایی گذشت و کارن خاچانوف روس نیز ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ از سد فرانسیسکو سروندلو آرژانتینی گذشت.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز یا نیک سینر نفر ۱۱ رنکینگ از ایتالیا ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر یک امیل روسووری از فنلاند را از پیش رو برداشت.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، کارلوس آلکاراس و یانیک سینر به مصاف هم می‌روند و دنیل مدودف و کارن خاچانوف نیز روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها