کد خبر : 1898379 | 11 فروردين 1402 ساعت 17:12 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

نابغه ۱۹ ساله تنیس فراتر از همه اسطوره‌ها!

تیلور فریتس آمریکایی پس از شکست مقابل نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان به تمجید از او پرداخت و گفت: او بر خلاف فدرر، جوکوویچ و نادال، حتی فرصت نفس کشیدن هم به حریفان نمی‌دهد.

نابغه ۱۹ ساله تنیس فراتر از همه اسطوره‌ها!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیلور فریتس برترین تنیسور آمریکایی و نفر دهم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان که برای نخستین بار مقابل کارلوس آلکاراس اسپانیایی در مرحله یک چهارم نهایی مسترز میامی به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، به تمجید از این نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان که اخیرا با قهرمانی قاطع در مسترز ایندین ولز جانشین نواک جوکوویچ صرب در صدر رنکینگ شده است، پرداخت.

آلکاراس در طول ۱۰ مسابقه اخیر خود در رقابت‌های مسترز ایندین ولز و میامی حتی یک ست را نیز به حریفانش واگذار نکرده است.

فریتس پس از شکست مقابل آلکاراس در یک چهارم نهایی تنیس میامی در پاسخ به سوالی درباره تفاوت مصاف برابر آلکاراس با رافائل نادال، نواک جوکوویچ و راجر فدرر، ۳ اسطوره تنیس جهان، گفت: آلکاراس تهاجمی‌تر از آن‌ها بود. قطعاً احساسم این بود که مقابل آن‌ها فضای تنفس بیشتری نسبت به این مسابقه داشتم! من فکر می‌کنم که هر کدام سبک‌های مختلفی دارند مثلا نواک به آرامی شما را از موقعیت خارج می‌کند و برنامه‌اش را اجرا می‌کند اما آلکراس تهاجمی‌تر از سایرین بود و خیلی بیشتر من را تحت فشار قرار داد.

فریتس افزود: او قابلیت‌های زیادی دارد، فورهند و بک هند او عالی است و فوق‌العاده سریع است و ضربات پرقدرتی را شلیک می‌کند. من زمانی که یک سال پیش بازی او را دیدم گفتم که با وجود جوانی همه ابزارها برای کسب موفقیت را دارد. او به عنوان یک جوان ۱۹ ساله نمایش بسیار کاملی را اجرا می‌کند و واقعا نیاز ندارد که دیگر بر روی چیزی کار کند.

این تنیسور آمریکایی خاطرنشان کرد: آلکاراس برنامه‌های مختلفی را در مصاف با حریفان به کار می‌گیرد چرا که ابزارهای زیادی برای کسب پیروزی دارد. فکر می‌کنم هیچ کدام از اسطوره‌های تنیس مثل جوکوویچ، نادال و فدرر در ابتدای جوانی مثل او نبودند.

دیدگاه‌ها