کد خبر : 1898417 | 11 فروردين 1402 ساعت 20:23 | 27.7K بازدید | 6 دیدگاه

این بار کفش محبی را واکس زدند:

تاریخ خیلی زود برای ستاره استقلال تکرار شد! (عکس)

محمد محبی چند روز بعد از گلزنی با لباس تیم ملی، این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

تاریخ خیلی زود برای ستاره استقلال تکرار شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سال جدید شروع فوق‌العاده‌ای داشته و هم در لباس تیم ملی و هم در ترکیب استقلال در حال سپری کردن روزهای درخشانی است. این ستاره جوان و بوشهری بعد از غیبت در جام جهانی، در اولین لیست امیر قلعه‌نویی در تیم ملی حضور پیدا کرده و در هر دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا در ترکیب ثابت قرار گرفت.

در دومین دیدار برابر حریف آفریقایی بود که محمد محبی در نیمه دوم و روی ارسال دقیق رامین رضاییان، موفق شد با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رسانده و زمینه‌ساز اولین پیروزی قلعه نویی لقب گیرد. جالب اینجاست این بازیکن بعد از گلزنی به نشانه تشکر و با حرکتی عرف در دنیای فوتبال، به شکل نمادین کفش رامین رضاییان را واکس زده و از او بابت این ارسال تماشایی قدردانی کرد.

1837369

اما تنها سه روز بعد، حالا نوبت تشکر از خود محمد محبی فرا رسیده است. در این بازی این وینگر تکنیکی با پاسی زمینی و دقیق، مهدی قایدی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او نیز با یک شوت تماشایی دروازه ذوب آهن را باز کرد. حالا امشب مهدی قایدی به نشانه تشکر از محمد محبی کفش او را واکس زد و تاریخ خیلی سریع برای ستاره بوشهری استقلال تکرار شد.
تصاویر: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها