کد خبر : 1898538 | 12 فروردين 1402 ساعت 14:28 | 1.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره تیم ملی نوجوانان از مصدومیت برگشت

رضا غندی‌پور، بازیکن تاثیرگذار تیم ملی نوجوانان مشکلی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت.

ستاره تیم ملی نوجوانان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه" برگزاری تورنمنت دوستانه و چندجانبه بلاروس در بهمن ماه سال گذشته، فرصت ایده‌آلی برای محک خوردن ستاره‌های تیم ملی نوجوانان ایران بود.

جایی که شاگردان عبدی با دو پیروزی برابر تیم‌های زیر 16 و زیر 17 سال بلاروس و قبول شکست برابر تیم‌های زیر 17 سال روسیه و تاجیکستان به مقام پنجمی در آن دست یافتند.

این مسابقات اما با مصدومیت رضا غندی‌پور، یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم ملی نوجوانان ایران، همراه بود؛ مصدومیتی از ناحیه همسترینگ که حالا پس از نزدیک به دو ماه پشت‌سر گذاشتن دوره نقاهت به طور کامل برطرف شده و این بازیکن آماده بازگشت به مسابقات است.

غندی‌پور که با عملکرد خوب خود در جریان صعود مقتدرانه تیم ملی نوجوانان ایران از گروه نهم مسابقات مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های فوتبال زیر ۱۷سال آسیا و صعود به مرحله نهایی این مسابقات زیر نظر حسین عبدی، با شش گل و دو پاس گل نقش‌آفرینی کرده بود، حالا در بازگشت از مصدومیت می‌تواند خیال سرمربی تیم ملی را بابت حضور یکی از بازیکنان تاثیرگذارش در مرحله نهایی این مسابقات که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، راحت کند.

ستاره نوجوان تیم پیکان که در این فصل در لیست تیم بزرگسالان نیز در بازی‌های لیگ برتری قرار داشته، امیدوار است با کسب فرصت بازی برای تیمش در هفته‌های پایانی به یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ نیز تبدیل شود.

دیدگاه‌ها