کد خبر : 1898555 | 12 فروردين 1402 ساعت 16:08 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

گل اول سیتی به کمک خطوط نامرئی چمن اتحاد (عکس)

شاگردان پپ گواردیولا با یک حرکت تاکتیکی چشم نواز گل تساوی خود را در نیمه اول وارد دروازه لیورپول کردند.

گل اول سیتی به کمک خطوط نامرئی چمن اتحاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچسترسیتی و لیورپول در حالی با تساوی یک-یک به پایان رسید که شاهد یک فوتبال زیبا و چشم نواز در 30 دقیقه نخست کار بودیم. شاگردان پپ گواردیولا برخلاف حریف که از تک موقعیت جدی خود یک گل ساخت، موقعیت‌های متعددی داشتند که فقط یک مورد آن را به گل تبدیل کردند.

فوتبال زیبایی که سیتی در اوایل نیمه اول ارائه کرد می‌توانست این تیم را به گل زودهنگام برساند اما این لیورپول بود که در دقیقه 17 به گل اول رسید. میزبان خیلی زود بعد از این گل به حالت تهاجمی برگشته و در دقیقه 28 به زیباترین و فنی‌ترین شکل ممکن نتیجه را مساوی کرد.

حرکت بازیکنان سیتی برای گلزنی با یک پاس بلند از زمین خودی به ریاض محرز آغاز شد و این ستاره با تکنیک بالای خود چند گام به زیبایی برداشته و بعد از عبور از میان سه بازیکن حریف توپ را به ایلکای گوندوغان فرستاد که روی خط محوطه جریمه منتظر بود.

ویدئو: 276528

گوندوغان این حرکت تیمی زیبا را با پاس سریع به سمت چپ محوطه جریمه حریف، جایی که جک گریلیش انتظار آن را می‌کشید، ادامه داد تا پاس روی به جلو این بازیکن را یولیان آلوارز در دهانه دروازه به گل تبدیل کند. این گونه بود که یکی از زیباترین و فنی‌ترین گل‌های فصل به ثمر رسید.

هماهنگی و سرعت عمل بازیکنان سیتی در اجرای این حرکت زیبای منجر به گل به حدی قابل توجه بود که به نظر می‌رسید خطوطی نامرئی روی چمن ورزشگاه اتحاد نقش بسته که نقشه راه آنها برای رسیدن به گل بود.

پپ گواردیولا که از کنار زمین نظاره گر نمایش زیبای شاگردانش بود بعد از باز شدن دروازه آلیسون بکر در حالی که سر از پا نمی‌شناخت اقدام به شادی کرد. او امیدوار است تا شاگردانش در نیمه دوم با تداوم بازی خوب خود پیروزی را به دست آورند.

1837628

دیدگاه‌ها