کد خبر : 1898606 | 12 فروردين 1402 ساعت 21:34 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر 0-1 فیورنتینا: تیم اینزاگی بردن را فراموش کرده

اینتر که امشب در خانه خود به مصاف فیورنتینا رفته بود با گلی که در نیمه دوم از حریف دریافت کرد با نتیجه 1-0 شکست خورد.

اینتر 0-1 فیورنتینا: تیم اینزاگی بردن را فراموش کرده

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در هفته بیست و هشتم سری آ در خانه خود جوزپه مه‌آتزا میزبان فیورنتینا بود و با گلی که در دقیقه 53 از بوناونتورا دریافت کرد در مقابل این تیم شکست خورد.

اینتر پیش از وقفه لیگ‌های باشگاهی برای برگزاری فیفادی مارس در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس شکست خورده بود. شاگردان اینزاگی پیش از این مسابقه با 50 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشتند و اگر در مسابقه امشب امتیازی به دست نمی‌آوردند با این احتمال مواجه بودند که میلان در صورت پیروزی در بازی این هفته خود از آنها پیشی بگیرد.  

ویدئو: 276554

در همان اوایل مسابقه اونانا با یک واکنش تماشایی دروازه اینتر را نجات داد. سانتر بیراگی را کاسترویلی با یک والی پرقدرت به سمت دروازه اینتر شلیک کرد ولی اونانا توپ را دفع کرد تا تنها یک کرنر نصیب فیورنتینا شود.

در دقیقه 21 اینتر اولین موقعیت جدی خود را به دست آورد. میختاریان از خط هافبک به حرکت درآمده و با اینکه می‌توانست لوکاکو را در موقعیت بهتری صاحب توپ کند تصمیم گرفت بخت خود را برای گلزنی بیازماید. اما او در وارد کردن توپ به درون دروازه فیورنتینا موفق نبود.

1837749

فیورنتینا در فاصله هشت دقیقه به پایان نیمه اول فرصتی ایده‌آل برای گلزنی به دست آورد. ساپونارا با سرعتی خارق‌العاده وارد محوطه جریمه اینتر شد اما شوت او درحالی‌که مهاجم فیورنتینا تعادلش را تا حدودی از دست داده بود دقت لازم را نداشت.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم بدون اینکه موفق به بازی کردن دروازه حریف‌شان بشوند به رختکن بروند.

فیورنتینا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در همان دقایق اولیه اگر درخشش اونانا نبود دروازه اینتر را باز می‌کرد. شوت کات‌دار تماشایی کاستروویلی با دخالت اونانا با اختلافی اندک از کنار تیر دروازه عبور کرد تا یکی از بهترین فرصت‌های تیم مهمان از دست برود.

یک دقیقه بعد اینتر موقعیتی استثنایی به دست آورد که از دست داد. کورئا پاس خوبی به باستونی داد و این مدافع پیش‌تاخته لوکاکو را در موقعیتی عالی پیدا کرد. اما گلزن بلژیکی به شکلی عجیب نتوانست از این فرصت استفاده کند. او قاعدتا ساده‌ترین کار ممکن را برای وارد کردن توپ به درون دروازه داشت که به شکلی عجیب موفق نشد.

1837746

چهار دقیقه بعد فیورنتینا اشتباه عجیب لوکاکو را تنبیه کرد و دروازه اینتر را گشود. سانتر بیراگی از سمت راست و ضربه کابرال را اونانا با کف دست دفع کرد، اما بوناونتورا در موقعیتی عالی حاضر بود تا توپ بازگشتی را وارد دروازه اینتر کند تا نراتزوری در خانه خود از حریف عقب بیفتد.

1837744
1837745

بارلا چند دقیقه بعد و بعد از یک ضربه آزاد شوتی سهمگین به سمت دروازه اینتر شلیک کرد و با اینکه از سنگربان فیورنتینا کاری ساخته نبود ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا اینتر بار دیگر نتواند به گل برسد.

در دقیقه 65 بازیکنان اینتر معتقد بودند ایگور از فیورنتینا لائوتارو مارتینز را در محوطه جریمه تیمش سرنگون کرده و باید یک پنالتی به سود اینتر اعلام شود. اما VAR حکم داد تصمیم داور برای ادامه بازی درست بوده است.

1837747

آخرین فرصت خوب اینتر برای به تساوی کشاندن بازی با درخشش تراچیانو دروازه‌بان فیورنتینا از دست رفت. دومفرایس که در این مسابقه بارها با ارسال خوب خود فرصت‌هایی برای اینتر خلق کرده بود بار دیگر سانتری به درون محوطه جریمه ارسال کرد، اما سنگربان فیورنیتنا مانع از آن شد که بلانووا از فاصله نزدیک به گل برسد.

بازی در نهایت با برتری 1-0 فیورنتینا در خانه اینتر به پایان رسید تا شاگردان اینزاگی که پیش از فیفادی مارس هم در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس شکست خورده بودند دومین شکست پیاپی خود را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها