کد خبر : 1898623 | 12 فروردين 1402 ساعت 23:41 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: اگر لوکاکو آن فرصت‌ها را گل کرده بود ...

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت از فرصت‌های زیاد گلزنی که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیمش از دست داد، افسوس می‌خورد.

اینزاگی: اگر لوکاکو آن فرصت‌ها را گل کرده بود ...

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در خانه خود میزبان فیورنتینا بود. شاگردان سیمونه اینزاگی که یک ماه حساس و پرفشار را در پیش دارند، شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی را به بدترین شکل ممکن پشت سر گذاشتند و مقابل فیورنتینا 1-0 شکست خوردند.

اینزاگی گفت روی‌هم‌رفته و با وجود شکست از عملکرد تیمش ناراضی نیست هرچند گفت موقعیت‌های متعدد گلزنی که مهاجم تیمش روملو لوکاکو از دست داد، می‌توانست نتیجه‌ای کاملا متفاوت رقم بزند. او البته به هواداران تذکر داد که لوکاکو عملکرد خوبی داشت و تنها در گلزنی ناکام بود و اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل می‌شد، حالا همه قضاوتی کاملا متفاوت نسبت به این مهاجم بلژیکی داشتند.

1837793

خیلی ناراحت‌کننده است. باید بیشتر کار کنیم، اول از همه خود من
نتیجه این بازی خیلی ناراحت‌کننده است. ما حالا دو بازی خانگی پیاپی را باخته‌ایم. باید بیشتر کار کنیم. قبل از همه خود من.

بچه‌ها کم نگذاشتند. فیورنتینا باکیفیت است
فیورنتینا تیم باکیفیتی است و بچه‌های ما هرچه در توان داشتند انجام دادند. فعلا اوضاع این است. باید مصمم‌تر باشیم. در این بازی فرصتهای گلزنی زیادی داشتیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم. بچه‌ها در تلاش چیزی کم نگذاشتند و هر چه از آن‌ها خواستم را انجام دادند.

اگر لوکاکو آن موقعیت‌ها را گل می‌کرد ...
اگر لوکاکو دو تا از آن موقعیت‌هایش را گل می‌کرد الان درباره عملکردش قضاوت دیگری داشتید. نقش او ایجاد موقعیت و حرکاتی است که تیم به آنها نیاز دارد. روملو تنها کسی نبود که امروز فرصت گلزنی داشت و من نمی‌خواهم فقط روی روملو تمرکز کنم هر چند از فرصت‌هایی که از دست داد افسوس می‌خورم.

1837794

دیدگاه‌ها