کد خبر : 1898631 | 13 فروردين 1402 ساعت 01:59 | 16.4K بازدید | 14 دیدگاه

دلیل عصبانیت آلگری از شاگردانش مقابل ورونا

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، دلیل عصبانیتش پیش از پایان دیدار امشب تیمش مقابل ورونا که با برتری 1-0 بیانکونری به پایان رسید را توضیح داد.

دلیل عصبانیت آلگری از شاگردانش مقابل ورونا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی‌ها که علی‌رغم کسر 15 امتیاز، هنوز از شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردارند، امشب موفق شدند با تک گل مویزه کین، ورونا را از پیش رو بردارند.
اما آلگری در دقایق پایانی به اندازه‌ای عصبانی بود که پیش از سوت پایان فریاد زنان راهی رختکن شد. 
او بعد از بازی به اسکای اسپورت گفت:"ما دشواری‌های این بازی را می‌دانستیم چون تیم ورونا از نظر فیزیکی قوی است و تیم باکیفیتی است. هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم برتری مان را دو برابر کنیم اما این کار را نکردیم. با این وجود به پیروزی رسیدیم.

1837823

ما خیلی خوب بازی نکردیم و فکر می‌کنم در 5 دقیقه پایانی ما باید می‌رفتیم و گل دوم را می‌‌زدیم، آنها را تحت فشار می‌گذاشتیم و این فشار را حفظ می‌کردیم. پنج دقیقه خیلی به نظر نمی‌رسد اما چیزی که ورونا نیاز داشت فقط این بود که یک توپ بلند به محوطه جریمه بفرستد و پس از آن هر اتفاقی می‌توانست رخ بدهد. اگر آنها به گل تساوی می‌رسیدند، ما حالا باید جای زخم‌مان را می‌لیسیدیم!"
با توجه به شکست امشب اینتر، یوونتوس اکنون فاصله اش با این تیم که در رتبه سوم جدول قرار دارد را به 6 امتیاز کاهش داد.
آلگری در این مورد گفت:"این نتیجه به معنای این است که ما در زمین 59 امتیاز به دست آوردیم، فاصله با اینتر، میلان و لاتزیو را کم کردیم. ما سه شنبه شب در کوپا ایتالیا مقابل اینتر قرار می‌گیریم و روز شنبه مقابل لاتزیو. بنابراین باید آماده باشیم."

دیدگاه‌ها