کد خبر : 1898632 | 13 فروردين 1402 ساعت 02:21 | 28.3K بازدید | 42 دیدگاه

ژاوی: خوشحالم با بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند، بردیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، از اینکه تیمش با تعدادی از بازیکنان ذخیره مقابل الچه به پیروزی 4-0 رسید، ابراز خشنودی کرد.

ژاوی: خوشحالم با بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند، بردیم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که چند بازیکن اصلی بارسا مانند پدری، فرانکی دی یونگ و رافینیا، عثمان دمبله به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند، ژاوی از بازیکنانی مانند فران تورس و آنسو فاتی در ترکیب اصلی استفاده کرد که هر دو موفق به گلزنی شدند. او اریک گارسیا، مدافع میانی تیم، را هم در خط میانی به کار گرفت که نمایش قابل قبولی داشت. ژاوی در پایان بازی به سوال خبرنگاران پاسخ داد:
پست اریک گارسیا
صادقانه بگویم که ایده بازی گرفتن اریک گارسیا در میانه زمین از یوردی کرویف بود. او از سال قبل این را به من گرفت. ما در مورد آن فکر و با کادر فنی در موردش بحث کردیم. چند ماه بود که می‌خواستیم از او در این پست استفاده کنیم. او بازی فوق العاده ای انجام داد و فکر می کنم با حضور اریک ما صاحب یک هافبک محوری فوق‌العاده شدیم. 

1837825
آنسو فاتی و فران تورس
گلزنی همیشه به مهاجمان اعتماد به نفس می‌دهد. امروز همه چیز عالی پیش رفت. آنسو عالی کار کرد. او بازیکن مهمی برای من است. گلی که زد، حاصل تلاش و استعداد او است. من برای فران و آنسو خیلی خوشحالم. آنها شایسته گل‌هایی که امروز زدند، بودند. فران همیشه سخت تلاش می کند، صادق است و همیشه می‌خواهد کار کند. تمرین کردن با او فوق‌العاده است.
بازی با نفرات ذخیره
از عملکرد تیم خیلی راضی ام. امروز با بازیکنانی بازی کردیم که معمولا زیاد بازی نمی‌کنند و در سطح بسیار بالایی بازی کردند. این گام مهمی بود. یک پیروزی خیلی خوب و من برای تیم خیلی خوشحالم."

دیدگاه‌ها