کد خبر : 1898698 | 13 فروردين 1402 ساعت 21:20 | 67.4K بازدید | 18 دیدگاه

اولین واکنش لالیگا به شکایت الچه از بارسلونا

لالیگا بر این اعتقاد است که استفاده بارسا از گاوی در بازی شب گذشته برابر الچه قانونی بوده و شکایت الچه به جایی نخواهد رسید.

اولین واکنش لالیگا به شکایت الچه از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، الچه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد.

این تیم فرصت زیادی برای تغییر نتیجه در این بازی به دست نیاورد و شاگردان ژاوی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند سه امتیاز این بازی را با قدرت و شایستگی به دست آورند.

ساعاتی پیش رادیو کوپه خبر داد که مدیران الچه قصد ندارند به این سادگی شکست برابر بارسا را بپذیرند و می‌خواهند شکایتی را علیه این تیم مطرح کنند تا نتیجه بازی را تغییر دهند.

1837874

این باشگاه معتقد است که با توجه به لغو شدن مجوز حضور گاوی در فهرست تیم اول بارسا، این بازیکن اجازه حضور در این دیدار را نداشته و به میدان رفتنش در این بازی غیرقانونی بوده است. بر اساس بند چهارم قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که مجوز حضورش در تیمی لغو شده باشد نباید در همان فصل بار دیگر برای آن تیم به میدان برود.

1837873

لالیگا در اولین واکنش اعلام کرده است که حضور گاوی با مجوز رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا بوده است. همچنین گاوی بر اساس تاییدیه لالیگا در ابتدای فصل، می‌توانسته بدون مشکل و به عنوان بازیکن تیم دوم، برای تیم اول به میدان برود. در واقع لغو قرارداد اخیر گاوی که باعث شد او بار دیگر بازیکن تیم دوم شود، منعی برای حضور او در ادامه بازی‌های فصل لالیگا ایجاد نمی‌کند.

دیدگاه‌ها