کد خبر : 1898785 | 14 فروردين 1402 ساعت 12:44 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به گلزنی: درخشش دوباره پدیده رئال

اندریک، پدیده 16 ساله رئال مادرید، با پشت سر گذاشتن دوران افتی که گریبانگیرش شده بود بار دیگر پایش به گلزنی باز شد.

بازگشت به گلزنی: درخشش دوباره پدیده رئال

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک باعث شده بود که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خواهان جذب او باشند اما در نهایت رئال مادرید بود که موفق شد این پدیده را به خدمت بگیرد. 
او قرار است تا تابستان سال آینده هم همچنان با پیراهن پالمیراس به حضور در میدان ادامه دهد و از جولای 2024 به سانتیاگو برنابئو ملحق خواهد شد تا برای رئال مادرید بازی کند. 
این بازیکن از ابتدای سال جاری میلادی شرایط سختی را سپری کرده بود. ناتوانی‌اش در گلزنی باعث شد که اوضاع آنطور که انتظارش را داشت پیش نرود و حتی تصاویری از او در حالی که روی نیمکت نشسته و اشک می‌ریخت هم منتشر شد. 

1838130

اما این پدیده 16 ساله شب گذشته موفق شد تک گل تیمش را در دیدار برابر آگوا سانتا به ثمر برساند، هرچند این گل نتوانست مانع از باخت پالمیراس شوند و این تیم در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد. 

او دو فرصت خوب گلزنی در این بازی داشت که از یکی از آنها به خوبی استفاده کرد. اندریک همچنین با نمایشی درخشان توانست از وسط زمین و با دریبل زدن بازیکنان حریف پیشروی کند اما پاس آخرش به ثمر نرسید تا تیمش در نهایت در این بازی به پیروزی نرسد.

اندریک در طول این مدت در 13 بازی موفق به گلزنی نشده بود که از این بین 9 بار در ترکیب اصلی قرار داشت و گلی که در این بازی به ثمر رساند تاثیر بسیاری در روحیه‌اش خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها