کد خبر : 1899261 | 16 فروردين 1402 ساعت 18:56 | 28.2K بازدید | 9 دیدگاه

اندریک: من پله جدید نیستم، هیچ‌کس پله نمی‌شود

اندریک، پدیده برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از لقب "پله جدید" راضی نیست؛ چرا که خودش را در سطح پادشاه فوتبال نمی‌بیند.

اندریک: من پله جدید نیستم، هیچ‌کس پله نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که رئال مادرید با امضای قراردادی 60 میلیون یورویی با باشگاه برزیلی پالمیراس مالک اندریک، پدیده جوان این باشگاه، شد نگاه‌های زیادی به این جوان خوش‌تکنیک برزیلی دوخته شده است.

اندریک به‌موجب قرارداد رئال مادرید و پالمیراس تا سال آینده در این باشگاه برزیلی بازی می‌کند و در تابستان 2024 راهی اسپانیا می‌شود تا پیراهن رئال را به تن کند. علت این است که بر اساس قوانین فوتبال اروپا او تنها زمانی می‌تواند برای لوس بلانکوس به میدان برود که 18 ساله باشد.

1838893

این پدیده برزیلی اخیراً در کشورش با لقب "پله جدید" شناخته می‌شود. او در یک مصاحبه گفت از این لقب خوشحال نیست؛ چرا که خودش را قابل مقایسه با پادشاه فوتبال نمی‌بیند. اندریک همچنین به شایعات درباره اینکه چند ماه پیش به دلیل اینکه از عملکردش در پالمیراس راضی نبوده روی نیمکت گریه کرده واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.

اندریک در مصاحبه خود با GQ گفت: «گاهی از خودم می‌پرسم چرا همه رسانه‌ها روی من زوم کرده‌اند؟ من که خودم این را نخواسته بودم. گاهی هم حرفهایی زده می‌شود که اصلا جالب نیست. خیلی می‌شنوم که می‌گویند این پسر پله جدید است. بی‌خیال، هیچکس نمی‌تواند مثل پله باشد. او پادشاه فوتبال است. ولی خب از دست من کاری ساخته نیست. نمی‌توانم از مردم بخواهم که درباره‌ام صحبت نکنند».

1838894

در ماه فوریه و در جریان یکی از بازی‌های پالمیراس وقتی اندریک تعویض شد تصاویر او روی نیمکت در حالی منتشر شد که او صورتش را با دست‌های خود پوشانده بود. مربی پالمیراس در پایان بازی به خبرنگاران گفت که اندریک به خاطر تعویض شدن و ناراضی بودن از عملکردش گریه کرده است. او اما در این مصاحبه ادعای رسانه‌ها و مربی‌اش را رد کرد و گفت: «وقتی تعویض شدم کاور را بالا آوردم و روی صورتم کشیدم ولی گریه نمی‌کردم. اصلا ناراحت نبودم. داشتم دعا می‌کردم. همه اشتباه متوجه شدند و گفتند چون مدتی بود نمی‌توانستم گل بزنم ناراحت شدم و گریه کردم. نه اینطور نبود».

دیدگاه‌ها