کد خبر : 1898802 | 14 فروردين 1402 ساعت 14:12 | 69.6K بازدید | 44 دیدگاه

نه خودش می خواهد و نه باشگاه

ماندنی شدن لیونل مسی در PSG غیرممکن شد

نشریه اکیپ امروز نوشت که ادامه همکاری لیونل مسی و پی اس جی دیگر نزدیک به غیرممکن شده است و او از پاریس خواهد رفت.

ماندنی شدن لیونل مسی در PSG غیرممکن شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن دیشب در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه با یک گل مغلوب میهمان خود المپیک لیون شد؛ در شبی که شاگردان کریستوف گالیته جز دل بستن به توانایی ذاتی چند فوق ستاره کار دیگری انجام نداده و تقریبا بی برنامه بودند، این لیونل مسی بود که به جای سرمربی تیم توسط هواداران هو شد. در  10 دقیقه پایانی بازی اوج حمله هواداران پاریس به لیونل مسی را شاهد بودیم.

1838032

مسی در بازی قبلی پی اس جی برابر رن نیز هو شده بود تا حالا احتمال تمدید قرارداد او به پایین‌ترین حد ممکن برسد. در همین رابطه امروز نشریه اکیپ نوشت که تمدید مسی با پاریسی‌ها تقریبا غیرممکن شده و نه خود بازیکن تمایلی برای ادامه کار در پی اس جی دارد و نه باشگاه برای ادامه مذاکرات با او مطمئن است. 

1837080

در گزارش اکیپ آمده است که جدای از عدم تمایل مسی، حالا باشگاه نیز دیگر جدیت گذشته را ندارد. عملکرد ضعیف و دور از انتظار مسی در بازی‌های اخیر، اعتراضات شدید هواداران به او و نیز دستمزد بالایی که دریافت می‌کند، باعث شده تا احتمال ادامه حضور مسی در پی اس جی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. این شاید دو ماه پایانی حضور مسی در پاریس باشد و باید دید او برای فصل بعد چه تیمی را انتخاب خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها