کد خبر : 1898862 | 14 فروردين 1402 ساعت 19:10 | 18.8K بازدید | 10 دیدگاه

راه‌حل یووه برای عبور از بحران: بازگشت الکس‌ دل‌پیرو

باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش، الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.

راه‌حل یووه برای عبور از بحران: بازگشت الکس‌ دل‌پیرو

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند جان‌لوکا فررو، رئیس باشگاه یوونتوس، تماس‌های متعددی با الساندرو دل‌پیرو، اسطوره باشگاه، برقرار کرده و از او خواسته به تورین برگردد تا به باشگاهش کمک کند روزهای دشوار فعلی را پشت سر بگذارد.

رئیس یوونتوس اولین بار در ماه دسامبر گذشته با دل‌پیرو تماس گرفته و خواهان اضافه شدن او به تیم مدیریت باشگاه شده بود. این زمانی که بود که تحقیقات قضایی علیه یووه در ایتالیا آغاز شده بود. فررو در آن زمان معتقد بود و همچنان معتقد است که کاپیتان سابق بیانکونری می‌تواند نقش مهمی در کمک به باشگاه برای عبور از بحران ناشی از رسوایی مالی داشته باشد.

روزنامه کوریره دلاسرا می‌گوید ایده اصلی یوونتوس این است که از دل‌پیرو به عنوان نایب‌رئیس باشگاه استفاده شود. یعنی پستی که پیش از این در اختیار پاول ندود، دیگر اسطوره باشگاه، قرار داشت. پاول ندود به همراه دیگر اعضای هیات‌مدیره وقت یوونتوس بعد از رسوایی مالی باشگاه استعفا داد و سپس با حکم محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی مواجه شد.

1838254

یوونتوس معتقد است حضور دل‌پیرو ارتباط بهینه‌ای بین رختکن تیم و مدیریت ایجاد خواهد کرد. علاقه شدید هواداران بیانکونری به الکس هم یک مزیت بزرگ برای باشگاه محسوب می‌شود.

دل‌پیرو شنبه‌شب در جریان پیروزی 1-0 یووه مقابل هلاس ورونا در ورزشگاه حضور داشت. جالب اینجاست که این دومین حضور او در ورزشگاه آلیانز از زمان جدایی از باشگاه به عنوان فوتبالیست بود. جدایی‌ای که در سال 2012 اتفاق افتاد. دل‌پیرو در حال حاضر در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و مدیریت آکادمی یوونتوس در این شهر را به عهده دارد. او به همراه تیم آکادمی یوونتوس در آمریکا به تورین سفر کرده بود و به همین علت روز شنبه در ورزشگاه آلیانز حضور یافت.

1838255

دیدگاه‌ها