کد خبر : 1899052 | 15 فروردين 1402 ساعت 17:55 | 24.1K بازدید | 22 دیدگاه

سه دقیقه قبل از پایان مهلت نهایی

الچه بالاخره از بارسلونا شکایت کرد

باشگاه الچه در نهایت تصمیم گرفت به خاطر حضور 68 دقیقه‌ای گاوی در ترکیب بارسا در بازی شنبه گذشته از باشگاه کاتالان شکایت کند.

الچه بالاخره از بارسلونا شکایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، الچه شنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد.این تیم فرصت زیادی برای تغییر نتیجه در این بازی به دست نیاورد و شاگردان ژاوی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند سه امتیاز این بازی را با قدرت و شایستگی به دست آورند.

1837943

یکشنبه رادیو کوپه خبر داد که مدیران الچه قصد ندارند به این سادگی شکست برابر بارسا را بپذیرند و می‌خواهند شکایتی را علیه این تیم مطرح کنند تا نتیجه بازی را تغییر دهند. این باشگاه معتقد است که با توجه به لغو شدن مجوز حضور گاوی در فهرست تیم اول بارسا، این بازیکن اجازه حضور در این دیدار را نداشته و به میدان رفتنش در این بازی غیرقانونی بوده است. بر اساس بند چهارم قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که مجوز حضورش در تیمی لغو شده باشد نباید در همان فصل بار دیگر برای آن تیم به میدان برود.

1837812

سرانجام سه دقیقه قبل از اینکه مهلت قانونی برای شکایت از بارسا به پایان برسد، الچه شکایت خود را ثبت کرد و پرونده‌ای علیه باشگاه کاتالان تشکیل خواهد شد. گاوی 68 دقیقه برای بارسا بازی کرد و لالیگا بر خلاف ادعای مطرح شده توسط الچه معتقد است که حضور گاوی در بازی قانونی و با مجوز رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا بوده است. اکنون باید دید شکایت الچه به جایی خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها