کد خبر : 1899061 | 15 فروردين 1402 ساعت 18:40 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

جنگ مربیان تازه‌وارد برای اثبات شایستگی؛

بارقه‌های امیدِ صعود و سقوط در دستگردی

روز آینده یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ دسته اول به میزبانی سایپا در ورزشگاه دستگردی مقابل چوکای تالش برگزار خواهد شد.

بارقه‌های امیدِ صعود و سقوط در دستگردی

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی روز آینده از ساعت 19 تا 19:30 تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود، که در یکی از حساس‌ترین مسابقات این مرحله شاگردان حسینی‌نسب از شاگردان عسگری میزبانی می‌کنند؛ دو مربی‌ای که به تازگی و پس از اختلافات درونی سرمربیان قبلی با مدیران عامل دو باشگاه مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار شده‌اند و کار بسیار دشواری برای رسیدن به هدف دارند.
چوکا که روزهای پرتلاطمی را در فصل جاری مسابقات سپری کرده، از 25 مسابقه 17 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول حضور دارد. یک پله بالاتر از این تیم خلیج فارس ماهشهر با 20 امتیاز قرار دارد و رتبه بعدی با 24 امتیاز در اختیار شهرداری آستاراست.
در سوی دیگر این مسابقه نارنجی‌پوشان تهرانی که هفته گذشته با تساوی بد موقع مقابل چادرملو در یزد دو امتیاز حساس را از دست دادند، در مصاف با تیم قعرنشین جدول رده‌بندی فقط به سه امتیاز فکر می‌کنند. سایپا در حال حاضر از 26 مسابقه 42 امتیاز و در شرایطی فجر را با همین تعداد امتیاز بالای سر خود در رتبه سوم می‌بیند که شیرازی‌ها یک بازی کمتر انجام داده‌اند و در رتبه دوم هم استقلال خوزستان 44 امتیازی قرار دارد. صدرنشین مسابقات هم شمس آذر 55 امتیازی است که کار صعود را تقریبا تمام کرده است.
جدال سایپا و چوکا را می‌توان جنگ مربیان تازه واردی دانست که در شرایطی سخت به هر دو باشگاه اضافه شده‌اند و حالا جهانگیر عسگری باید تالشی‌ها را در اولین تجربه سرمربیگری با کسب سه امتیاز به ماندن امیدوار کند و حسینی‌نسب هم نباید اجازه بدهد که فاصله‌ سایپا با تیم‌های دوم و سوم بیشتر از این بشود و در ضمن اجازه سبقت از تیم‌های پایین‌تر نظیر خیبر 41 امتیازی و چادرملوی 39 امتیازی را هم بگیرد.

دیدگاه‌ها