کد خبر : 1899124 | 16 فروردين 1402 ساعت 01:30 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

نمایش خوبی داشتیم:

اینزاگی: حتی اگر می‌باختیم هم راضی بودم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، از عملکرد تیمش برابر یوونتوس رضایت دارد.

اینزاگی: حتی اگر می‌باختیم هم راضی بودم!

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی روملو لوکاکو در دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی باعث شد بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تورین مقابل یوونتوس با تساوی بدون گل به اتمام برسد. سیمونه اینزاگی، سرمربی تحت فشار اینتر، مدعی شد تیمش در اغلب دقایق نمایش خوبی داشته و بازی کردن در خانه تیمی مانند یوونتوس اصلا آسان نیست.

سیمونه اینزاگی گفت: "بازیکنانم نمایش بسیار خوبی در این دیدار داشتند. ما در ورزشگاهی دشوار به میدان رفته و تقریبا 90 دقیقه جریان بازی را اداره کردیم. البته می‌شد جلوی گلی را دریافت کردیم را گرفت، اما بازیکنان اینتر در طول بازی آنچه را که من خواستم انجام دادند. این سیگنال خوبی در یک مقطع سخت برای اینتر است. اما این تازه بازی رفت بود و در پایان ماه اینتر در خانه خود بازی می‌کند. رقابت‌های کوپا ایتالیا برای ما اهمیت دارد و ما قصد داریم حضور در یک فینال دیگر را تجربه کنیم.

1838685

از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی؟ این اتفاق به خصوص در سال 2023 بارها رخ داده است. سال گذشته ما بهترین خط حمله را در اختیار داشتیم، اما اکنون دوم یا سوم هستیم. ما باید سخت تر و بهتر کار کنیم، زیرا ارائه تنها عملکرد خوب برای کسب پیروزی کافی نیست. نتیجه می‌توانست متفاوت باشد، اما من از عملکرد تیم خود راضی بودیم و حتی اگر باخته بودیم نیز نظر من تغییر نمی‌کرد. من از عملکرد تهاجمی اینتر در زمینی که بازی کردن در آن دشوار است، خوشحال هستم.

واکنش هواداران اینتر به نتایج اخیر؟ هواداران ما منحصر به فرد بوده و قابل مقایسه با هیچ تیمی نیستند. شنبه تا دقیقه 95 کل ورزشگاه و به خصوص کوروانورد ما را تشویق کرد. ما اینتر هستیم و طبیعی است که انتظار نتایج متفاوتی از ما وجود داشته باشد. همیشه شاهد توقع بیشتر هستیم، اما امشب تیم یک واکنش عالی از خود نشان داد."

دیدگاه‌ها