کد خبر : 1899275 | 16 فروردين 1402 ساعت 21:10 | 20K بازدید | 14 دیدگاه

برنامه هواداران بارسا: دعوت از مسی در ال‌کلاسیکو

در حالی که در روزهای اخیر شایعات درباره بازگشت مسی به بارسا داغ شده است هواداران بلوگرانا قصد دارند در ال‌کلاسیکوی امشب برنامه ویژه‌ای برای دعوت از مسی در ورزشگاه نوکمپ اجرا کنند.

برنامه هواداران بارسا: دعوت از مسی در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تا تابستان پیش رو با پاری سن ژرمن قرارداد دارد ولی تمدید نشدن قرارداد او با این باشگاه باعث شده شایعات زیادی درباره آینده او مطرح بشود.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت لئو مسی به باشگاه سابقش بارسلونا مطرح شده و بلوگرانا هم با اعلام رسمی اینکه قصد دارد برای بازگرداندن ستاره آرژانتینی به نوکمپ اقدام کند وزن این شایعات را بیشتر کرده است.

1838915

اخبار روزهای گذشته باعث شده هواداران بارسا بیش از پیش به دوباره دیدن ستاره سابق‌شان در نوکمپ امیدوار شوند. روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ کاتالونیا، می‌‌گوید هواداران بارسا برای ال‌کلاسیکوی امشب که در نوکمپ برگزار می‌شود برنامه ویژه‌ای دارند و قصد دارند لئو مسی را در جریان مسابقه از روی سکوها برای بازگشت به باشگاه‌شان دعوت کنند.

هواداران بارسا روز 26 مارس هم در آستانه فینال کینگز لیگ، رقابت فوتبال پنج نفره‌ای که توسط جرارد پیکه سازماندهی شده است، با حضور در نوکمپ نام لئو مسی را فریاد زدند. اما بازخورد رسانه‌ای شعارهای هواداران بارسا در ال‌کلاسیکو به مراتب بیشتر خواهد بود.

اقدامات بارسایی‌ها برای راضی کردن مسی به بازگشت تنها به هواداران بارسلونا خلاصه نمی‌شود. در روزهای اخیر تعداد زیادی از بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا در مصاحبه‌هایشان خواهان بازگشت ستاره بزرگ آرژانتینی به بارسا شدند. باید دید آیا بسیج هواداران و ستاره‌های بارسا در نهایت باعث بازگشت لئو به نوکمپ خواهد شد؟

1838916

دیدگاه‌ها