کد خبر : 1899280 | 16 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهربابک ۱- آرمان‌گهر صفر؛

لیگ یک/ تاخت و تاز بابکی‌ها در ۱۴۰۲

شاگردان وحید رضایی دومین پیروزی متوالی خود را مقابل آرمان‌گهر به دست آوردند.

لیگ یک/ تاخت و تاز بابکی‌ها در ۱۴۰۲

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس شهربابک و آرمان‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ امروز مقابل هم قرار گرفتند و دربی لیگ یکی‌های استان کرمان را برابر یکدیگر برگزار کردند.

مس شهربابک که هفته گذشته در نخستین بازی سال ۱۴۰۲ موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل چوکا تالش شده بود، امروز هم در جدال خانگی برابر آرمان‌گهر سیرجان چنین نتیجه‌ای را تکرار کرد و صاحب سه امتیاز دیگر در راه اضافه شدن به جمع بالانشینان جدول لیگ یک شد.

شاگردان وحید رضایی که نمایش بهتری نسبت به آرمان‌گهر ارائه کرده و موقعیت‌های زیادی از دست دادند، پس از حملات پیاپی بالاخره در دقیقه ۷۶ طلسم‌شکنی کردند و توانستند در دقیقه ۷۶ روی ارسال اکبر کربلایی از جناح چپ زمین و ضربه سر علیرضا ولی‌زاده به گل رسیدند و از حریف خود پیش افتادند.

مس شهربابک که طی سه هفته گذشته لیگ یک فوتبال ایران فقط یک شکست مقابل شمس‌آذر صدرنشین داشت و در دو دیدار دیگر به برتری رسیده بود، موفق شد به پیروزی یک بر صفر در بازی امشب برابر آرمان‌گهر سیرجان دست پیدا کند تا ۳۷ امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد و سیرجانی‌ها نیز ۲۶ امتیازی و در رتبه چهاردهم ماندند.

ویدئو: 276851

دیدگاه‌ها