کد خبر : 1899281 | 16 فروردين 1402 ساعت 21:36 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

مهلت 6 روزه بارسا برای پاسخ به شکایت الچه

بعد از شکایت الچه از بارسلونا به خاطر حضور گاوی در دیدار هفته پیش دو تیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسا اعلام کرد تا سه‌شنبه هفته آینده برای ارائه مدارک و دفاع از خود مهلت دارد.

مهلت 6 روزه بارسا برای پاسخ به شکایت الچه

به گزارش "ورزش سه"، الچه شنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. این تیم فرصت زیادی برای تغییر نتیجه در این بازی به دست نیاورد و شاگردان ژاوی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند سه امتیاز این بازی را با قدرت و شایستگی به دست آورند.

اما باشگاه الچه امروز با ارسال شکایتی رسمی علیه بارسا مدعی شد با توجه به لغو شدن مجوز حضور گاوی در فهرست تیم اول بارسا، این بازیکن اجازه حضور در این دیدار را نداشته و به میدان رفتنش در این بازی غیرقانونی بوده است. بر اساس بند چهارم قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که مجوز حضورش در تیمی لغو شده باشد نباید در همان فصل بار دیگر برای آن تیم به میدان برود.

1837873

روزنامه موندو دپورتیوو اعلام کرد کمیته مسابقات لالیگا بعد از دریافت شکایت الچه پرونده‌ای علیه بارسلونا باز کرده است. این کمیته به بارسا اطلاع داده که تا سه‌شنبه هفته آینده فرصت دارد دفاعیه خود را بابت شکایت باشگاه الچه به این کمیته ارسال کند.

این روزنامه چاپ کاتالونیا مدعی است شکایت الچه به جایی نخواهد رسید چرا که بارسلونا پیش از به میدان فرستادن گاوی به میدان مجوز ویژه‌ای از لالیگا و فدراسیون فوتبال دریافت کرده بود.

الچه در شکایت خود به ماده 141 قوانین فدراسیون فوتبال این کشور ارجاع داده است. کمیته مسابقات و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا چهارشنبه هفته آینده جلسه‌ای برای بررسی این شکایت تشکیل خواهند داد و حکم نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

1838553

دیدگاه‌ها