کد خبر : 1899339 | 17 فروردين 1402 ساعت 08:00 | 17.9K بازدید | 10 دیدگاه

ردم حق دارند از بازیکنان و من راضی نباشند

روانخواه: یک وبلاگ نمی‌گذارد ما کارمان را بکنیم

سرمربی پارس جنوبی جم‌ صحبت‌های جالبی در خصوص نحوه بسته شدن این تیم به زبان می‌آورد.

روانخواه: یک وبلاگ نمی‌گذارد ما کارمان را بکنیم

به گزارش ورزش سه، پارس جنوبی نتیجه را به چادر ملو واگذار کرد. امید روانخواه در این مورد گفت: در این شرایط خیلی سخت است یک نفر منطقی صحبت کند. من تازه آمدم و فرصتی نبوده ولی بابت نتایجی که در سه هفته اخیر گرفتیم از مردم جم‌ عذرخواهی می‌کنم چون خودم برای همین فرهنگ و خطه هستم. دوست ندارم ناراحتی‌شان را ببینم. آیا عذرخواهی من شرایط تیم را عوض می‌کند؟ اگر به همین راحتی بود هفته قبل عذرخواهی می‌کردیم. فکر نمی‌کنم مشکلات به این راحتی حل شود. وقتی که ما به این تیم ورود کردیم هفته‌ها نتیجه نگرفته بود و در لیگ یک وقتی یک تیم امیدش را برای صعود از دست می‌دهد جمع کردنش سخت است. من هم لحظه‌ای ورود کردم که این اتفاق افتاده بود ولی شما ببینید از لحظه‌ای که آمدم چقدر من را تحت فشار گذاشتند، یک وبلاگ که دارد بدون مجوز دارد فعالیت می‌کند بسیار اذیت کرد. شما مشاهده کردید چه اتفاقی برای ایران جوان و شاهین بوشهر افتاد. چرا هرکس می‌خواهد کار کند باید از کانال این وبلاگ‌ها بگذرد و بتوانند پکیجی تیم را ببندند. تنها تیمی که در این منطقه وجود دارد جم است و با این رویه این تیم را هم سمت نابودی می‌برند وقتی با آن‌ها هم‌سو نمی‌شوی متاسفانه شروع به زدن می‌کنند تا به سمتشان بروی. هر اتفاقی بیفتد من تا تهش هستم و بحث من با جم قراردادی نیست و دلی است. 
وی ادامه داد: اکر یک روز احساس کنم من مقصر نتایج هستم و مردم جم من را نمی‌خواهند مطمئن باشید یک درصد به قرارداد فکر نمی‌کنم، برای تیم مردمی دست مدیرعامل باید باز باشد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم. می‌دانید اگر همکاران دیگر بودند چه صحبت‌هایی انجام می‌دادند ولی ما ورود کردیم و سعی کردیم بهترین نتایج را بگیریم اما نشد. 

ویدئو: 276883

سرمربی پارس در مورد بار فنی‌شان عنوان کرد: شما بازی‌های گذشته ما را ببینید چند شوت به سمت دروازه ما زده شد؟ اگر بیشتر از هر گلی که ما خوردیم ‌بود من دیگر مربیگری نمی‌کنم. همین امروز روزبه سینکی چندبار تحت فشار قرار گرفت؟ یک بار در نیمه اول و همان توپ درون دروازه ما رفت. من این حجم از بدشانسی را ندیدم که اولین توپ درون گل برود و بعد از آن هرچه سعی کنیم توپ به گل تبدیل نشود. در هر صورت سعی کردیم بازیکنانی که نمی‌توانند کمک کنند و سیاه لشکر هستند را کنار بگذارم و شش هفت بازیکن امید را بیاورم. چون احساس کردم بازیکنانی که قرارداد سنگین دارند نمی‌توانم  بیاورم گفتم از جوان‌ترها و ‌‌بومی‌ها استفاده کنم.  
روانخواه در مورد سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بعضی از بازیکنان نمی‌خواهند برای روانخواه بازی کنند گفت: نمی‌خواهم وارد این فاز بشوم و‌ اسم ببرم و گناه کسی را بشورم. هیچ کجای دنیا بیشتر از دو، سه بازیکن از یک مدیربرنامه نمی‌گیرند ولی اینکه در یک تیم ۱۰، ۱۵ باریکن از یک مدیر برنامه باشد...  اگر قرار باشد اینجا باشیم بازیکن را من انتخاب می‌کنم و ‌‌تیم را پکیجی نمی‌بندیم البته برای مدیر برنامه‌هایی که دارند سالم کار می‌کنند احترام قائلم. این‌همه هزینه دارد می‌شود ولی شرایط تیم را دارید می‌بینید. مردم حق دارند از بازیکنان و من راضی نباشند. البته من دو هفته است به اینجا آمدم باید وجدانمان را قاضی کنیم و ببینیم چه کسی مقصر این شرایط است. از هوادران می‌خواهم تا هفته آخر حمایت کنند تا ما یک رتبه آبرومند بگیریم. نباید این اتفاقات می‌افتاد. یک بازی در حذفی داریم و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم در خانه هم یک برد بیاوریم و دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها