کد خبر : 1899404 | 17 فروردين 1402 ساعت 15:00 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

انگیزه ما از میلان کمتر بود

اسپالتی: بازی فردا مهمترین بازی فصل است

لوچانو اسپالتی بازی فردا برابر لچه را مهمترین بازی فصل ناپولی می‌داند. تیم او پس از شکست 0-4 برابر میلان محکوم به پیروزی است.

اسپالتی: بازی فردا مهمترین بازی فصل است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پس از شکست 0-4 خانگی غیرمنتظره برابر میلان، فردا باید در زمین لچه به میدان برود. ناپولی به فاصله 10 بازی تا پایان سری آ، 16 امتیاز بیشتر از لاتزیو، تیم دوم جدول، دارد و بسیاری این تیم را از حالا قهرمان می‌دانند ولی لوچانو اسپالتی نظری متفاوت دارد. 

1839172

اسپالتی خوشحال است که خیلی زود پس از شکست سنگین برابر میلان دوباره به میدان می‌روند. او در این رابطه گفت: «ما تیم فروتنی هستیم و می‌دانیم که نقص‌هایی داریم. هیچ تیمی کامل نیست. شکست برابر میلان سنگین و دردناک بود، ولی به دنبال بهانه و توجیه نبودم و نیستم. میلان چیزی برای از دست دادن نداشت و برای حفظ جایگاهش و انرژی گرفتن برای بازی پیش رو در لیگ قهرمانان (ناپولی چهارشنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دوباره برابر میلان قرار خواهد گرفت) بی‌نقص بازی کرد و برنده شد. این تفاوت بین دو تیم بود. ما تا به اینجا عالی کار کرده‌ایم و این نتایج خوب را بیشتر مدیون کیفیت فنی بالای بازیکنانمان هستیم ولی هر تیمی می‌تواند روز بد داشته باشد.»

اسپالتی ادامه داد: «پس از شکست از میلان با بازیکنان در آرامش نشستیم و بازی را آنالیز کردیم. می‌دانیم که هنوز هیچ کار خاصی انجام نداده‌ایم. تا زمانی که یک امتیاز با کسب قهرمانی فاصله نداشته باشیم، نمی‌توانیم خوشحال باشیم. ما هنوز قهرمان نشده‌ایم و همه بازی‌های پیش رو برای ما حکم فینال را دارند. در فوتبال همیشه نمی‌توان پیروز شد و باید راه کنار آمدن با شکست‌ها و درس گرفتن از آنها را بلد باشیم.»

بازی برابر لچه: «این بازی بسیار مهمی است و می‌دانیم چطور باید برابر حریف قرار بگیریم. پس از هر شکست، بازی بعدی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و طبیعی است که تردیدها نسبت به تیم بیشتر شود. ترس از شکست بعدی وجود دارد ولی ما آرام هستیم. بازیکنان می‌دانند که رمز موفقیت، فداکاری است و اینکه باید به‌خاطر هم در زمین بدوند و متحد باشند. این می‌تواند مهمترین بازی فصل ما باشد.»

دیدگاه‌ها