کد خبر : 1899535 | 18 فروردين 1402 ساعت 04:45 | 30.7K بازدید | 24 دیدگاه

شادی دیوانه‌وار با یزله واقعی (عکس)

آبادانی‌ها پس از پیروزی بزرگ مقابل مس کرمان سر از پا نمی‌شناختند.

شادی دیوانه‌وار با یزله واقعی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت در این فصل فقط دو برد در ۲۴ هفته لیگ برتر در مسابقات خارج از خانه مقابل هوادار تهران و نساجی مازندران به دست آورده بود و پنج‌شنبه شب که در مسابقه خانگی برابر مس کرمان به میدان می‌رفت، امید زیادی داشت به نخستین برد در آبادان دست پیدا کند.

صنعت نفت که آخرین بردش را در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل نساجی به دست آورده بود، پس از ۱۲ مسابقه ناکامی سراسر انگیزه بود تا در تقابل ۹ امتیازی با مس کرمان صاحب برد شود که در یک رقابت جذاب و نزدیک توانست به یک برد لحظه آخری و ارزشمند برسد و امیدهایش برای بقا در لیگ برتر را بیشتر کند.

1839405

شاگردان عبدالله ویسی که پشتوانه محکم هواداران پرشور آبادانی را پشت سر خود دارند، با حمایت آنها مقابل مس کرمان قرار گرفتند و توانست پس از حملات پیاپی در آخرین دقیقه مسابقه از روی نقطه پنالتی به برتری دست پیدا کنند و جشن مهم‌ترین برد فصل‌شان را بگیرند.

بازیکنان صنعت نفت پس از غلبه بر مس کرمان و رسیدن به فاصله پنج امتیازی این تیم در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل، جشن و پایکوبی در ورزشگاه تختی آبادان به راه انداختند و با رقص یزله مقابل هواداران خود، نشان دادند که امیدوارتر از همیشه به ادامه فصل و ماندن در لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها