کد خبر : 1899595 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:45 | 38.3K بازدید | 25 دیدگاه

در بهترین باشگاه دنیا هستم

آنچلوتی: جای خودم را با ژاوی عوض نمی‌کنم

کارلو آنچلوتی در رئال راحت است و حاضر نیست جای خودش را نه با ژاوی و نه هیچ مربی دیگری عوض کند.

آنچلوتی: جای خودم را با ژاوی عوض نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی درخشان 0-4 برابر بارسا و راهیابی به فینال کوپا دل ری خود را مهیای بازی برابر ویارئال در لالیگا می‌کند. شرایط رئال در لالیگا خوب نیست و 12 امتیاز با بارسلونا اختلاف دارد تا عملا شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشد.

1834769

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «شرایط تیم خوب است، ولی کمی خستگی در میان بازیکنان می‌بینم. باید شرایط بازیکنان را بسنجم و بهترین ترکیب را برای کسب پیروزی روانه میدان خواهم کرد. البته خود من هم کمی خسته‌ام چون بازی پرفشار و سنگینی برابر بارسا داشتیم. پس از کمی استراحت همه چیز روبه‌راه خواهد شد.»

جای خودتان را با ژاوی عوض می کنید؟ «غیرممکن است من مربی بارسلونا شوم. برای ژاوی و بارسلونا نهایت احترام را قائلم، ولی من جای خودم را با هیچکس عوض نمی‌کنم. من در بهترین باشگاه دنیا هستم و اینجا به من بیشترین لطف و محبت را دارند. دوست ندارم این شرایط تغییر کند. ما یک ماه دیگر در چهارمین فینال فصل باید به میدان برویم و می‌خواهیم قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان نیز هدف قهرمانی است و البته در لالیگا نیز ناامید نیستیم. بارسا اختلاف امتیاز زیادی ایجاد کرده و تا به اینجا در لالیگا عالی بوده ولی تا زمانی که از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد.»

وضعیت وینیسیوس: «وینی در حال تاریخ‌سازی در رئال و در دنیای فوتبال است. او کارهای مهمی تا به اینجا انجام داده و شرایط او را در حال حاضر مطلوب می‌بینم. وینی بسیار پیشرفت کرده چون خوب تمرین می‌کند و دقت ضرباتش نیز بالاتر رفته است.»

1839028

ارزش پیروزی بزرگ برابر بارسا: «برتری برابر بارسا به ما اجازه فتح یک جام دیگر را داده است و به همین دلیل در میان 10 بازی به‌یادماندنی دوران مربیگری‌ام قرار دارد.»

مقایسه رئال فصل قبل با فصل جاری: «از لحاظ فوتبالی تفاوت زیادی نمی‌بینم. تیم را مثل فصل قبل متحد و باانگیزه بالا می‌بینم.»

ضرب شست کارلتو: «بعد از 1272 بار مربیگری در دنیای فوتبال، من نیازی به اثبات خودم به هیچکس ندارم. البته من آمار مربیگری خودم را نداشتم و فکر می‌کردم به 1300 رسیده‌ام. بررسی کردم و متوجه شدم 1272 رقم درست است (می‌خندد).»

وضعیت تمدید قرارداد مودریچ، کروس و بنزما: «روند تمدید با کروس ومودریچ پیشرفت کرده و در حال مذاکره با باشگاه هستند. من هر سه بازیکن را در بهترین فرم می‌بینم. البته در طول یک فصل، نوسان در کیفیت طبیعی است. باید عملکرد آنها را بدون توجه به سنشان سنجید. شاید دیگر قدرت جوانی را نداشته باشند، ولی شیوه مدیریت بازی بنزما، مودریچ و کروس در دنیا بی‌نظیر است. نمی‌توان هیچ بازیکنی را با آنها مقایسه کرد. معتقدم کروس، مودریچ و بنزما فصل بعد نیز در رئال خواهند بود. روزی که نباشند نیز جوانان خوبی در تیم داریم که جانشین‌شان خواهند شد.»

دیدگاه‌ها