کد خبر : 1899597 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:49 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

مکالمه عجیب ناظر بازی و دروازه‌بان نفت MIS

ناظر بازی گفت من خودم لاتم و اگر نروی فلان کار را می‌کنم، گفتم آقای ناظر، زشت است؛ از سن و سالت خجالت بکش!

مکالمه عجیب ناظر بازی و دروازه‌بان نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، علی محسن‌زاده، گلر نفت که در دیدار با مس رفسنجان روی نیمکت مسجد سلیمان بود، اخراج شد.

وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: داشتم به سینا بختیاری، دروازه‌بانمان، نکاتی را می‌گفتم، چون بازیکن جوانی است. یکدفعه ناظر آمد و گفت نمی‌توانی بایستی. کمی بد صحبت کرد. گفت من خودم لاتم و اگر نروی فلان کار را می‌کنم. گفتم آقای ناظر، زشت است، از سن و سالت خجالت بکش. کمی صدایش را بالا برد و داور کارت زرد اول را به من داد، داشتم می‌رفتم کارت زرد دوم را هم گرفتم. اخراج شدم و نتوانستم چیزی بگویم، رفته بودم از تجربیاتم به سینا بگویم که این اتفاقات افتاد. خودم متوجه نشدم چرا کارت زرد دوم را گرفتم. وقتی شرایط تیم بد باشد همه بر علیهمان هستند و آدم نمی‌تواند چیزی بگوید و فردا محروممان می کنند.

وی در مورد اینکه با این شکست سقوط نفت قطعی شد یا خیر ادامه داد: در جدول که قطعی نشده، ولی بازی‌های سختی داریم. به اما و اگر کشیده و شرایطمان سخت شد. 
دروازه‌بان نفت در مورد تعداد گل های بالایی که این تیم دریافت کرده گفت: در بیشتر بازی‌ها من درون دروازه نبودم و از ۵۰ و ‌خورده‌ای گل در ۱۸ تای آن حاضر بودم و نمی‌شود گفت دروازه‌بان‌ها مقصر بودند. در خیلی از بازی‌ها گل اول را زود خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید و‌ بچه‌ها اعتماد به نفسشان را از دست می‌دهند، دومی را می‌خوریم و چون جایگاهمان در جدول خوب نیست شروع می‌شود سومی، چهارمی و پنجمی. سال گذشته هم شرایط ما به این شکل بود ولی بعد از برد ذوب اعتماد به نفس ما برگشت و توانستیم تیم را با دشواری نگه داریم ولی امسال فکر می‌کنم قسمت نیست. چه بگویم واقعا؟

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: یک عده دورو بر تیم هستند و حواشی درست کردند. وعده‌هایی به ما دادند که عمل نکردند. من روز اول هم گفتم صادق باشید، اگر پول هست بگویید هست، اگر نیست هم بگویید. قرار بود قبل از عید پول بدهند که ندادند. گفتند در ایام عید می‌دهند که باز هم ندادند. همین کارها تیم را به حاشیه برد. امیدوارم به خودشان بیایند و تیم را برای سال‌های بعد نجات بدهند. به نظرم باید یک فکر اساسی کنند. باید فرودگاه، جا و‌ رسیدگی حرفه‌ای باشد. خطاب من به مدیریت باشگاه نیست به تمام مسئولانی است که می‌توانستند کمک کنند.

دیدگاه‌ها