کد خبر : 1899598 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:55 | 23.5K بازدید | 15 دیدگاه

ممی‌زاده بعد از گلزنی به مس:

مربی علامت می‌داد شهدادنژاد خودش را می‌انداخت!

ما حتما در لیگ می‌مانیم، حریف اصلی ما مس کرمان است که بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان را پیش رو دارد.

مربی علامت می‌داد شهدادنژاد خودش را می‌انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان یک برد حیاتی مقابل مس کرمان کسب کرد تا شاید این فصل را در لیگ برتر بماند. مهدی ممی‌زاده که گل اول این دیدار را زد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بعد از دیدار با سپاهان که شکست خوردیم آقای ویسی گفت بازی با مس یک فینال است و ما محکوم به برد هستیم که خداراشکر در این مسابقه حساس پیروز شدیم.

او در مورد اینکه سومین گل فصلش را به ثمر رساند ادامه داد: در این فصل می‌توانستم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانم، اما بدشانسی آوردم. ولی به هرحال خداراشکر از فرصتی که در این بازی به دست آوردم استفاده کردم و توانستم دل تماشاگران حاضر در ورزشگاه و سایر مردم خوب آبادان را شاد کنم.

وی در مورد فحاشی هوادرانشان و بطری پرت کردن آنها توضیح داد: سرمربی مس دائم به بازیکنان تیمشان می‌گفت که خودشان را به مصدومیت بزنند و وقت تلف کنند، یعنی توپ جای دیگر بود و بازیکن جای دیگر روی زمین می‌افتاد. همین مسئله هم باعث عصبی شدن هواداران ما و برخی اتفاقات ناخوشایند شد. فقط در نیمه اول شهدادنژاد سه بار خودش را به زمین انداخت درحالی‌که هیچکس کاری به او نداشت و این کار هر بار با علامت مربی تیم حریف انجام می‌شد.

هافبک صنعت در مورد اعتراض مسی‌ها به داوری گفت: اتفاقا داور با شک و تردید سوت می‌زد و تمام پنجاه-پنجاه‌ها را به نفع مس می‌گرفت و دو پنالتی هم برای ما نگرفت.

ممی‌زاده در پایان در مورد اینکه چقدر شانس برای بقا قائل هستند افزود: ما حتما در لیگ می‌مانیم، حریف اصلی ما مس کرمان است که بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان را پیش رو دارد و ما دیدارهای آسان‌تری مثل پیکان و نساجی خواهیم داشت که مطمئنم از پس آن‌ها بر خواهیم آمد.

عکس: شهرام آقاجری

دیدگاه‌ها