کد خبر : 1899599 | 18 فروردين 1402 ساعت 15:05 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

سد اول دفاعی پرسپولیس با خلاقیت در حملات

میلاد سرلک شب گذشته مقابل ملوان تا سوت پایان مسابقه در زمین بود.

سد اول دفاعی پرسپولیس با خلاقیت در حملات

به گزارش "ورزش‌ سه"، میلاد سرلک از آن دسته بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی با توجه به تاکیدی که بازی‌سازی از خط دفاعی دارد، علاقه بسیاری به سبک بازی او دارد. بازیکنی که توانایی بالایی در بازی‌سازی و ارسال‌های پاس‌های کوتاه و دقیق به بازیکنان هم تیمی دارد و این همان چیزی است که سرمربی پرسپولیس برای پیاده کردن تفکراتش به آن نیاز دارد.

سرلک در نساجی بود که مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و سپس به شهرخودرو پیوست. پس از جدایی گل‌محمدی از شهرخودرو، سرلک یکی از بازیکنان مورد توجه این مربی برای تقویت بخش میانی پرسپولیس بود و پوشیدن شماره 10 در تیم جدید نشان از اعتماد به نفسی دارد که سرمربی سرخ‌ها به بازیکن لرستانی خود دارد.

سرلک شب گذشته در نیمه اول مسابقه برخلاف همیشه به عنوان تک هافبک دفاعی پرسپولیس بازی کرد، تا اولین سد دفاعی سرخپوشان در مواجهه با مهاجمان ملوان باشد. در نیمه دوم اما یحیی گل‌محمدی اسدبیگی را به جای عمری وارد زمین کرد تا بار دیگر پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کند. ورود اسدبیگی سبب شد تا شماره 10 پرسپولیس آزادتر شود و حتی اگر مهدی عبدی دقایقی پیش از تعویض دقت بیشتری داشت، می‌توانست پاس طلایی سرلک را به گل تبدیل کند.
سرلک در 28 سالگی به پختگی و اعتماد به نفس بالایی در ترکیب پرسپولیس دست پیدا کرده و امیدوار است با ادامه همین روند بتواند در جام ملت‌های آسیا هم مانند اردوی قبلی در لیست امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابقش در سپاهان، حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها