کد خبر : 1899608 | 18 فروردين 1402 ساعت 15:50 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

لاتزیو پیشرفت کرده

آلگری: بازی با لاتزیو رقابت برای رتبه دوم است!

مکس آلگری همچنان امیدوار است 15 امتیاز کسر شده به یوونتوس برگردد و مدعی شد که آنها تیم دوم واقعی جدول سری آ هستند.

آلگری: بازی با لاتزیو رقابت برای رتبه دوم است!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه الیمپیکوی رم، لاتزیو میزبان یوونتوس است. جدالی بین تیم‌های دوم و هفتم جدول که یازده امتیاز اختلاف دارند. البته با احتساب 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس، این باشگاه در واقع چهار امتیاز بیشتر از لاتزیو کسب کرده است؛ نکته‌ای که مکس آلگری در نشست خود به آن اشاره کرد.

1834027

مربی یوونتوس گفت: «فصل لاتزیو تا به اینجا عالی بوده و از نظر من این جدالی مستقیم برای رتبه دوم است چون ما 59 امتیاز کسب کرده‌ایم و لاتزیو 55 امتیازی است. لاتزیو با مائوریتزیو ساری بسیار خوب بازی می‌کند و روند خوبی دارد. لاتزیو تیم بهتر و منسجم‌تری نسبت به فصل قبل است و قطعا بازی سختی برابر این تیم داریم.»

آلگری ادامه داد: «وضعیت بونوچی و پوگبا برای بازی فردا مشخص نیست. شرایط کیه‌زا بهتر است، ولی شاید از ابتدا بازی نکند. گاتی و ساندرو نیز وضعیت بهتری دارند، اما هنوز در مورد ترکیب تیم و سیستم بازی به جمع بندی نهایی نرسیده‌ام.»

یوونتوس پس از تساوی 1-1 برابر اینتر در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به این بازی رسیده است. بازی‌ای که به خاطر توهین‌های نژادپرستانه به روملو لوکاکو، جنجالی هم شد: «باشگاه کسانی که شعارهای نژادپرستانه داده بودند را خیلی زود شناسایی کرد و از این بابت خوشحالم. دربی ایتالیا همیشه حساس و پرتنش است اما فوتبال جایی برای نژادپرست‌ها نیست. فرقی نمی‌کند سفید باشیم یا سیاه و در نهایت همه انسان هستیم. معتقدم تمرکز ما باید روی فوتبال باشد نه حواشی روی سکوها.»

دیدگاه‌ها