کد خبر : 1899613 | 18 فروردين 1402 ساعت 16:25 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت بزرگ مهدی عبدی در روز درخشان

مهدی عبدی با بدشانسی آخرین ثانیه حضورش در جدال با ملوان را به پایان رساند.

حسرت بزرگ مهدی عبدی در روز درخشان

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم جوان پرسپوليس بار دیگر توانست نظر کادرفنی را برای حضور ثابت در ترکیب تیمش جلب کند و به خوبی توانست انتظارات یحیی گل‌محمدی را در جدال با ملوان برآورده کند.

عبدی در روزی که ستاره‌هایی مثل لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته را نیمکت‌نشین کرده بود، با فشار روی خط دفاعی ملوان توانست شرایط مطلوبی را برای تیمش شکل دهد و در نهایت نیز نقش خود را روی پیروزی تیمش همانند دیدار با مس رفسنجان به جا گذاشت.

عبدی که در بازی با مس رفسنجان توانست با گرفتن پنالتی و اخراج از حریف، زمینه‌ساز پیروزی خارج از خانه تیمش شود، برابر ملوان نیز تلاش زیادی داشت تا در نقش گلزن ظاهر شود. او اما در نهایت با یک پاس گل برای سعید صادقی کار خود را در این بازی به پایان رساند تا همچنان در برآورده کردن انتظارات کادرفنی موفق عمل کند.

مهاجم پرسپوليس اما بدشانس بود که ثانیه‌هایی پیش از تعویض خود نتوانست با گلزنی روز خوب خود را به پایان برساند. پاس سروش رفیعی ثانیه‌هایی پیش از اعلام تعویض برای مهدی عبدی با ضربه این بازیکن به سمت دروازه همراه بود که با بدشانسی و واکنش دیدنی ایمان صادقی راهی کرنر شد.

بعد از این ضربه عبدی از زمین بازی خارج شد تا تمام طول زمین تا تابلوی تعویض را با حسرت راهی نیمکت شود. با این حال گل‌محمدی استقبال ویژه‌ای از تلاش مهاجم جوان تیمش داشت و از عملکرد او ابراز رضایت کرد. باید دید عبدی قادر خواهد بود در ادامه روند درخشش دوباره خود در ترکیب این تیم، برابر مس کرمان دومین گل فصل خود را به ثمر برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها