کد خبر : 1899653 | 18 فروردين 1402 ساعت 20:27 | 4.6K بازدید | 12 دیدگاه

سالرنیتانا 1-1 اینتر: سهمیه CL هم به خطر افتاد

اینتر در دیداری از هفته بیست و نهم سری آ مقابل سالرنیتانا با تساوی 1-1 متوقف شدند.

سالرنیتانا 1-1 اینتر: سهمیه CL هم به خطر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی در این دیدار با گل زودهنگام رابین گوسنس پیش افتادند و تا آخرین ثانیه‌های بازی این نتیجه را حفظ کردند اما در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت کردند تا به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با ضربه سر روملو لوکاکو درون محوطه جریمه سالرنیتانا به گوسنس رسید و او هم با یک شوت دیدنی، حساب کار را 1-0 کرد.

1839598
برتری اینتر بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 13، گوسنس بار دیگر در سمت چپ صاحب موقعیت شد اما این بار تصمیم گرفت لوکاکو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما پاس او به مهاجم بلژیکی اینتر نرسید.
حملات بازیکنان میهمان ادامه داشت، هرچند این حملات به موقعیت خاصی منجر نشد؛ تا اینکه در دقیقه 32، روی ارسال گوسنس، خواکین کوره‌آ صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او را گی‌یرمو اوچوآ با یک واکنش خوب دفع کرد؛ ضمن اینکه داور هم این موقعیت آفساید اعلام کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که تا اندازه‌ای ابتکار عمل را در دست گرفت اما در آخرین ثانیه‌های این نیمه، اینتری‌ها می‌توانستند به گل دوم برسند اما ضربه لوکاکو روی ارسال دنزل دامفریس دقیقا به جایی رفت که اوچوآ حضور داشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

1839599

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و روی اشتباه فلاویوس دانیلیوچ بود که نیکولو بارلا صاحب موقعیت شد، اما ضربه او به تیر دروازه سالرنیتانا برخورد کرد.
در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم پیش کشید اما در دقیقه 64 باز هم این اینتری‌ها بودند که صاحب موقعیت شدند، اما ضربه سر لوکاکو به تیر برخورد کرد و ضربه استفان دی‌فرای روی توپ برگشتی را هم اوچوآ مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72 سالرنیتانا می‌توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر بولایه دیا روی ارسال آنتونیو کاندروا به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.
در دقایق پایانی اینتری‌ها حملات خطرناک‌تری روی دروازه سالرنیتانا داشتند و تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفتند اما نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.
در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 90 به گل تساوی رسید. کاندروا که با پاس بولایه دیا در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دقیق توپ را از بالای سر آندره اونانا وارد دروازه کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

1839600

در ثانیه‌های پایانی اینتری‌ها تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این تساوی اینتر 51 امتیازی شد و اکنون تنها با یک امتیاز برتری نسبت به رم در رتبه چهارم جدول جای دارد. ضمن اینکه آتالانتا هم با 48 امتیاز و یک بازی کمتر، در رتبه ششم است.

دیدگاه‌ها