کد خبر : 1899668 | 18 فروردين 1402 ساعت 21:46 | 32.6K بازدید | 6 دیدگاه

اشتباه مهلک اونانا در بدترین زمان ممکن (عکس)

اشتباه اونانا، دروازه‌بان اینتر، در دقیقه 90 بازی امشب مقابل سالرنیتانا که باعث شد نراتزوری برد را با تساوی عوض کند، او را با انتقادهای شدیدی از سوی هواداران مواجه کرده است.

اشتباه مهلک اونانا در بدترین زمان ممکن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در هفته بیست و نهم سری آ به خانه سالرنیتانا رفت تا با این تیم دیدار کند. شاگردان اینزاگی که پنج بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف را با باخت یا تساوی پشت سر گذاشته بودند امیدوار بودند با پیروزی مقابل سالرنیتانا به این روند پایان دهند.

به اینکه اینتر با گل زودهنگام گوسنس از حریف پیش افتاد و تا آخرین دقیقه وقت‌های قانونی برتری خود را حفظ کرد، اما در دقیقه 90 اشتباه اونانا، سنگربان این تیم، باعث شد کاندروا برای سالرنیتانا گل تساوی را به پایان برساند تا نراتزوری برای ششمین بازی پیاپی نتواند به پیروزی دست پیدا کند.

1839626

اشتباه اونانا و به تساوی کشیده شدن بازی برای اینتری‌ها بیش از حد تلخ بود؛ چرا که تیم‌شان در دقایق قبلی می‌توانست سه یا چهار گل به ثمر برساند، اما این اتفاق نیفتاد و حتی در نهایت سه امتیاز هم از دست رفت. درحالی‌که به نظر می‌رسید کاندروا قصد دارد برای سالرنیتانا توپ را سانتر کند، اما ضربه او به شکلی عجیب از بالای سر اونانا عبور کرد و وارد دروازه شد.

1839627

سمیر هندانوویچ در اوایل فصل با چند اشتباه بد باعث باز شدن دروازه اینتر شد و همین عملکرد ضعیف او باعث شد اینزاگی به اونانا فرصت بدهد. اونانا خیلی زود خودش را ثابت کرد تا در بخش عمده این فصل دروازه‌بان اصلی اینتر باشد.

اشتباه مهلک او در مسابقه امشب آن هم در چنین مقطع حساسی از فصل نه تنها اونانا را با انتقادهای شدید هواداران مواجه ساخته است، بلکه با این حساب می‌توان انتظار داشت که اینتر در تابستان پیش رو برای خرید دروازه‌بان وارد بازار نقل و انتقالات شود.

دیدگاه‌ها