کد خبر : 1899681 | 18 فروردين 1402 ساعت 22:42 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

کیفیت چمن ورزشگاه بهتر شده بود

حسینی: تمیروف باید حرف‌گوش‌کن‌تر باشد

سرمربی پیکان می‌گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی‌کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.

حسینی: تمیروف باید حرف‌گوش‌کن‌تر باشد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با هوادار گفت: بازی دشواری بود. هر دو تیم دنبال این بودند که سه امتیاز را بگیرند. ما با یک استراتژی خیلی خوب ‌‌و استفاده از فرصت و‌ ندادن فرصت به تیم خوب هوادار توانستیم این بازی را کنترل کنیم. در زمانی که تیم‌ حریف بی‌محابا جلو آمد می‌توانستیم از فرصت استفاده کنیم. همین که توانستیم بعد از هفته‌ها یک برد خیلی حیاتی به دست بیاوریم جا دارد از تلاش و همدلی بچه‌ها تشکر کنم، انشاالله روند خوبی را در پنج بازی آخر داشته باشیم. 
او در مورد اینکه برنامه‌شان برای فصل آینده چیست ادامه داد: پنج بازی خیلی مهم دارم و امتیازات در انتها و کمرکش جدول به هم نزدیک است. تمام تمرکز ما برای بازی با صنعت نفت است و هیچ برنامه‌ای نمی‌توان برای آینده ارائه داد. لیگ بسیار دشواری است و تیم ما هم با نداشتن تماشاگر تیم مظلومی است. باید بازی به بازی جلو‌ برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. 
حسینی درمورد سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا گفته بود ورزشگاه قوامین برایشان خوش یمن نیست افزود: اعتقادی به این مسائل ندارم و باید واقعیت را بگوییم. چیزی که هست امروز کیفیت زمین نسبت به یکی-دو سالی که در این جا بازی می‌کردیم‌ بی‌نظیر بود و معلوم است مسئولان پاس قوامین روی این زمین کار کرده‌اند. شاید از انتقادات ما هم در برهه‌ای دلخور بودند. زمین کیفیتش نسبت به دو سه ماه پیش خیلی بهتر شده، پرتر و نرم‌تر شده بود. 
سرمربی پیکان در مورد عملکرد تمیروف عنوان کرد: فکر می‌کنم اثرات ماه مبارک است، چون شرزود روزه می‌گیرد. جلسات متعددی با این جوان داشتم و آنالیزهای متعددی به او نشان دادیم. با او خیلی صحبت کردیم. بسیار بازیکن باکیفیتی است و من فکر می‌کنم فقط باید یک مقدار حرف‌گوش‌کن‌تر باشد. به نظرم استعداد خیلی خوبی دارد. علی‌رغم چیزی که شما عنوان می‌کنید، من خیلی قبولش دارم.

ویدئو: 277137

دیدگاه‌ها