کد خبر : 1899733 | 19 فروردين 1402 ساعت 09:30 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم صالحی، گل سه امتیازی و حسرت پنالتی

کاپیتان اِبی، عدد 99 را از یاد نمی‌برد! (عکس)

کاپیتان پیکان مقابل هوادار نمایش خوبی ارائه کرد؛ او گل پیروزی تیمش را زد و البته که اعتقاد داشت یک پنالتی روی او گرفته نشده است.

کاپیتان اِبی، عدد 99 را از یاد نمی‌برد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی یکی از کم حاشیه ترین مهاجمان فوتبال ایران است که طی چند سال گذشته با پیراهن پیکان توانسته عملکرد نسبتا خوبی ارائه بدهد. کاپیتان 31 ساله خودروسازان پایتخت روز گذشته مقابل هوادار هم نقش تاثیرگذاری برای تیمش داشت.

صالحی در بازی با هوادار موفق شد یک گل زیبا را برای پیکان بزند و باعث برتری تیمش در بازی حساس هفته بیست و پنجم شود. کاپیتان پیکان علاوه بر اینکه در اواسط نیمه دوم یک صحنه مشکوک را هم تجربه کرد. او با نفوذ خوب خود را به محوطه جریمه حریف رساند و در برخورد با مدافع هوادار سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

1839810
صالحی با این ضربه دقیق دروازه هوادار را گشود و باعث برد تیمش شد.

صالحی که نزد هم تیمی‌هایش به «کاپیتان اِبی» مشهور است، بعد از بازی با هوادار اعلام کرد که حسین زمانی داور وسط باید خطای پنالتی روی او اعلام می‌کرده و از کنار صحنه گذشته است. بی شک اگر این پنالتی برای پیکان گرفته می‌شد، صالحی می‌توانست به عنوان بزرگتر پیکانی‌ها بازی خوب خود را مقابل هوادار تکمیل کند.

1839811
کاپیتان پیکان بعد از گلزنی در برابر هوادار با استقبال هم تیمی‌هایش مواجه شد و شادی اش را با آنها قسمت کرد.

نکته قابل توجه درباره این مهاجم باتجربه این است که او مقابل هوادار برای نود و نهمین بار پیراهن پیکان را برتن کرد. او حالا این فرصت را دارد تا در بازی مقابل نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به باشگاه صدتایی های باشگاه پیکان بپیوندد و ششمین بازیکن تاریخ این باشگاه شود که بازی هایش با پیراهن پیکان از صد مسابقه عبور کرده است.

1839812
مهاجم پیکان در اواسط نیمه دوم در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی به سود خودروسازان نداشت.

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها