کد خبر : 1899784 | 19 فروردين 1402 ساعت 13:10 | 36.1K بازدید | 19 دیدگاه

تکرار داستان قدیمی: ستاره بارسا تمدید نمی‌کند!

داستان تمدید قرارداد عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی، با بارسلونا بار دیگر به معضلی برای این باشگاه تبدیل شده است.

تکرار داستان قدیمی: ستاره بارسا تمدید نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب و درخشان دمبله و بازگشت او به روزهای اوج در تیم ژاوی باعث شد که مدیران بارسا به فکر امضای قرارداد جدیدی با او باشند. 

این بازیکن که از ابتدای پیوستنش به بارسا نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و مدام درگیر مصدومیت‌های متفاوتی بود که فرصت حضور در ترکیب اصلی بارسا را از او می‌‌گرفت، فصل گذشته در آستانه جدایی از این باشگاه بود. 

با این حال، این مهاجم فرانسوی حاضر نشد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نوکمپ را ترک کند و نمایش خوبی که با اعتماد ژاوی ارائه کرد باعث شد که موضع مدیران بارسا تغییر کند و قرارداد جدید و دوساله‌ای را با او به امضا برسانند.  

1795995

دمبله این فصل هم یکی از بازیکنان خوب و درخشان بارسا بود و مدیران بارسا را متقاعد کرد که مذاکرات برای تمدید قراردادش را که در تابستان 2024 به پایان می‌رسد آغاز کنند. 

اما حالا روزنامه اسپورت اعلام کرده که بار دیگر اتفاقات گذشته در حال تکرار است و مذاکرات تمدید قرارداد این ستاره به بن بست رسیده و متوقف شده است. 

با توجه به این که قرارداد او در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید، اگر تلاش‌ها برای رسیدن به توافق نتیجه ندهد، مدیران بارسا برای فروش او در تابستان سال جاری اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها