کد خبر : 1899807 | 19 فروردين 1402 ساعت 14:50 | 38.5K بازدید | 9 دیدگاه

متئو رِتِگی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

خداحافظ آرژانتین، می‌خواهم در سری آ بازی کنم

متئو رِتِگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، رویای بازی در یک تیم بزرگ سری آ را دارد و از احتمال بالای حضورش در یک باشگاه ایتالیایی خبر داد.

خداحافظ آرژانتین، می‌خواهم در سری آ بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، متئو رِتِگی که برای تیگره آرژانتین بازی می‌کند (البته 50 درصد مالکیت او را بوکاجونیورز برعهده دارد) ولی ترجیح داد برای تیم ملی ایتالیا به میدان برود، قصد دارد فصل بعد در یک تیم از سری آ به فوتبالش ادامه دهد. این مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، که به عنوان یک پدیده توانسته برای آتزوری بدرخشد، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت که از فصل بعد در سری آ بازی خواهد کرد.

1839942

 رِتِگی گفت: «با رئیس باشگاه  حرف زدم و او به من گفت که مشکلی در راه جدایی ام نیست و اگر پیشنهاد خوبی برسد، موافقت خواهند کرد. لواندوفسکی، هالند و زلاتان الگوهای فوتبالی من هستند و دوست دارم مثل آنها بدرخشم. رویای من بازی برای بهترین تیم‌های اروپاست و واقعا دوست دارم فصل بعد برای یک باشگاه بزرگ ایتالیایی بازی کنم.»

لازم به ذکر است که رِتِگی در یازده بازی این فصل خود برای تیگره هفت گل زده است. او دو هفته پیش در بازی ایتالیا مقابل انگلیس و نیز مالت در مقدماتی یورو 2024 موفق به گلزنی برای ایتالیا شد.

دیدگاه‌ها