کد خبر : 1899946 | 20 فروردين 1402 ساعت 09:30 | 129.7K بازدید | 162 دیدگاه

تبریز و شبی که تا صبح نخوابید (عکس)

تا حوالی سپیده دم، خیابان‌های تبریز محل جشن و شادی هواداران تراکتور بود.

تبریز و شبی که تا صبح نخوابید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید مدت‌ها از آخرین جشن خیابانی هواداران تراکتور می‌گذشت و پیروزی برابر سپاهان باعث شد آنها این شور و اشتیاق را از ورزشگاه به خیابان‌های معروف شهر ببرند و با طرفدارانی که نتوانسته بودند خود را به استادیوم برسانند، به اشتراک بگذارند.

حضور حدود 70 هزار نفری هواداران تراکتور تا پایان بازی در ورزشگاه باعث شد مسیرهای منتهی به خروجی ورزشگاه ساعت‌های طولانی با ترافیک سنگین همراه باشد. نکته جالب اینکه حتی ساعاتی بعد از پایان بازی و زمانی که اتوبوس دو تیم هم قصد داشتند استادیوم را ترک کنند نیز همچنان مسیرهای اطراف ورزشگاه پر از ماشین هواداران بود.

1840287

نکته جالب اینکه باوجود مسدود شدن خروجی پارک معروف ائل گلی در شهر تبریز، بسیاری از هواداران تبریز خود را از ورزشگاه به این منطقه رساندند تا در جشن و شادی سایر طرفداران شرکت کنند.

این در حالی است که اتوبوس دو تیم به همراه خودروی مالک تراکتور در ترافیک شدید اتوبان کسایی گرفتار شده بودند و حتی سپاهان نیز با تاخیر به فرودگاه رسید و نتوانست به موقع راهی اصفهان شود.

هواداران تراکتور که بیش از همیشه به تیمشان امیدوارند، حالا درخواست بهبود کیفیت چمن ورزشگاه را مطرح می‌کنند و امیدوارند با کشت چمن بهتر، پاکو خمس راضی شود تا فصل آینده نیز بازی‌های تیمش را در یادگار امام برگزار کند تا آنها این‌چنین پرشور در ورزشگاه حضور یابند.

1840289

دیدگاه‌ها