کد خبر : 1899949 | 20 فروردين 1402 ساعت 00:21 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

کسب سهمیه دشوار شد:

لاتزیو2-1 یووه: یک شب آلگری بالای سر تیم نبود!

یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت، 1-2 در خانه لاتزیو مقابل این تیم شکست خورد.

 لاتزیو2-1 یووه: یک شب آلگری بالای سر تیم نبود!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مکس آلگری به علت ابتلا به بیماری نتوانست روی نیمکت یوونتوس حضور پیدا کند، این تیم در خانه لاتزیوی رده دومی با نتیجه 1-2 متوقف شد و نتوانست روند موفق هفته‌های اخیر خود را ادامه دهد.

لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال لوییس آلبرتو می‌توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر سرگی میلینکوویچ ساویچ از مرکز محوطه را ووچیک شزنی به خوبی دفع کرد.

1840300

دقایقی بعد باز هم آلبرتو برای لاتزیو موقعیت‌سازی کرد و این بار چیرو ایموبیله از درون محوطه و با یک ضربه والی می‌توانست دروازه یوونتوس را باز کند، اما شزنی باز هم به خوبی واکنش نشان داد و دروازه تیمش را نجات داد.

بالاخره در دقیقه 38 حملات لاتزیو جواب داد و این تیم به گل رسید. ارسال زاکانی را ساویچ با یک کنترل تماشایی و ضربه‌ای دقیق از سمت راست محوطه جریمه یوونتوس تبدیل به گل کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1840301

اما یوونتوس خیلی زود و چهار دقیقه بعد موفق به زدن گل تساوی شد. ضربه سر گلسیون برمر از درون محوطه را سنگربان لاتزیو به خوبی مهار کرد، اما در ریباند این آدرین رابیو بود که به هر شکل و با ضربه سر از روی خط دروازه لاتزیو موفق به زدن گل تساوی شد. تلاش دو تیم در ادامه نیمه نخست نتیجه نداشت و 45 دقیقه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

لاتزیو نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. پاس پشت پا و تماشایی لوییس آلبرتو از مرکز محوطه در سمت چپ به زاکانی رسید و او با ضربه‌ای زمینی به سمت مخالف، زننده گل دوم بیانکوچلستی لقب گرفت.

1840302

لاتزیو دقایقی بعد توسط میلینکوویچ ساویچ به گل سوم نیز دست یافت، اما این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد. در ادامه آلبرتو از فاصله ای قابل توجه دروازه یوونتوس را تهدید کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد.

در دقیقه 83 این بار فاجولی فرصت داشت گل تساوی یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه دیدنی او راهی به دروازه لاتزیو نیافت. تلاش بیانکونری در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی اثری نداشت و در نهایت این تیم با نتیجه 1-2 در پایتخت مغلوب لاتزیو شد.

1840299
ویدئو: 277282

دیدگاه‌ها