کد خبر : 1899961 | 20 فروردين 1402 ساعت 01:19 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

به تیمم افتخار می کنم:

اعتراف ساری: گل ما مقابل یوونتوس خطا بود!

مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی لاتزیو، به داوری بازی تیمش مقابل یوونتوس معترض است.

اعتراف ساری: گل ما مقابل یوونتوس خطا بود!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو امشب دست به کار بزرگی زده و با کسب برتری 1-2 مقابل یوونتوس، جایگاه خود در رده دوم جدول سری آ را تثبیت کرد. مائوریسیو ساری، سرمربی باتجربه لاتزیو و سابق یوونتوس، هم اعتراف کرد به نظرش گل اول تیمش خطا بوده و هم مدعی شد دو بازیکن یوونتوس در این بازی مستحق دریافت کارت قرمز بوده اند.

مائوریسیو ساری گفت: "من به نگرش بازیکنان لاتزیو افتخار می‌کنم. ثباتی که در ماه‌های گذشته در تمرینات به دست آورده بودیم، کم‌کم در جریان مسابقه دیده می‌شود. لاتزیو تهاجمی و با اعتماد به نفس متفاوت بازی می‌کند و همیشه در جریان بازی حضور دارد که این روند من را خوشحال می‌کند.

خطا بودن گل اول لاتزیو؟ صادقانه تصور من از راه دور این بود که داور می توانست در این صحنه سوت بزند. با این اوصاف من همچنین تصور می‌کنم بازی را با چند مهمان اضافی به پایان رساندیم، زیرا یووه 9 نفره می شد.

عملکرد درخشان لاتزیو در فصل جاری؟ در لیگ ما یک تیم باثبات هستیم و تنها شکست‌های تیم در اروپا رقم خورده است. تنها راهی که می‌توانیم ببینیم واقعاً از نظر ذهنی پیشرفت کرده‌ایم یا نه، زمانی است که بتوانیم سه روز یک بار چنین نمایشی ارائه دهیم. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که انگار امتیازات زیادی جمع کرده ایم و گاهی نیز اینگونه نیست.

اما حقیقت این است که 27 امتیاز تا پایان فصل پیش روی هم تیم ها وجود دارد. همانطور که در گذشته نیز اشاره کرده ام شرایط آسان نیست. البته همانطور که چند هفته پیش و زمانی که ما در کورس عقب افتاده بودیم نیز رسیدن به این شرایط غیرممکن نبود."

دیدگاه‌ها