کد خبر : 1899964 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:00 | 57.3K بازدید | 34 دیدگاه

توپ را زدم و به مغانلو نخوردم، یک ذره هم پنالتی نبود؛

حرف‌های مدافعی که خشم ساکت را برانگیخت!

یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های این هفته فوتبال ایران در محوطه جریمه تیم تراکتور رقم خورد.

حرف‌های مدافعی که خشم ساکت را برانگیخت!

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی با برتری شاگردان خمس به پایان رسید که بعد از گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، شهریار مغانلو در فرصتی مطلوب با محمدرضا اخباری تک به تک شد اما ناگهان تکل ابوالفضل رزاق‌پور توپ را دور و البته مهاجم سپاهان را سرنگون کرد.

در این صحنه داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و خطای پنالتی اعلام نکرد تا آنطور که مسئولان تبریزی گزارش دادند، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان بعد از بازی به رختکن داور برود و ویدیوی این صحنه را به آنها نشان دهد و از داوران بخواهد تا این صحنه را دوباره ببینند.

در همین خصوص ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ تیم تراکتور در گفتگویی با خبرنگار ما در مورد این صحنه صحبت کرده است.

* از صحنه جنجالی پنالتی شروع کنیم. به نظرت پنالتی بود؟
باید یک توضیحی بدهم. من بعد از بازی در میکسدزون صحبت کردم و اصلا صحنه را اشتباه توضیح دادم چون پشت خودم را نمی‌دیدم فکر کردم محمد آقاجانپور هم در صحنه بود. اما به هر حال همانطور که در میکسدزون هم گفتم پنالتی نبود چون من هیچ برخوردی با شهریار مغانلو نداشتم.

1839715

* اما سپاهانی‌ها نظر دیگری دارند.
نظر هرکسی محترم است و آنها هم می‌توانند نظر خودشان را بگویند اما من واقعا تکل را که زدم مطمئن بودم هیچ برخوردی با مدافع نداشتم. در آن لحظه متوجه نشدم که توپ را زده‌ام یا نه اما بعدا که ویدیو را دیدم متوجه که تکلم به توپ خورده است.

* تکل نجات‌بخشی هم زدی.
خوشحالم که برای تیم موثر بودم. همه بازیکنان تمام تلاششان این است که برای تیم مثمرثمر باشند و خداراشکر که همه‌مان دست به دست هم دادیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم.

* نظرت در مورد حضور هواداران چیست؟
من به هر حال سال‌های پیش هم در حضور پرتعداد هواداران بازی کرده بودم و می‌دانستم چه جوی دارد اما واقعا می‌توانم بگم این بازی یک شور و حال دیگری بود. من هم واقعا انرژی خاصی گرفتم و باور کنید که انگار توان بیشتری داشتم. دست هواداران را به گرمی می‌فشارم و تشکر می‌کنم که در این ساعت شب آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم بتوانیم ذره‌ای از محبت آنها را پاسخ بدهیم.

* بعد از بازی هم سطح شهر حسابی ترافیک بود.
بله اصلا یک چیز عجیبی بود. من بعد از بازی با خودروی شخصی رفتم خانه و نماندم که با اتوبوس تیم بروم اما با این حال ترافیک عجیبی بود. واقعا باعث افتخار است که ما چنین هوادارانی داریم که سختی و مشقت حضور در استادیوم را به جان می‌خرند و ما را حمایت می‌کنند. خیلی‌ها هم از شهرهای اطراف آمده بودند و خداراشکر که شرمنده آنها نشدیم.

1840337

* نظرت در مورد آقای خمس چیست؟
ایشان واقعا یک سرمربی کاربلد است. من لذت می‌برم از شاگردی او و در این مدت هم چیزهای زیادی را به من یاد دادند. امیدوارم برای فصل آینده هم زمین موردنظر را در ورزشگاه یادگار به او بدهند تا بتواند نمایش مورد علاقه‌اش را نشان دهد.

* به نظر تو جالبترین مشخصه اخلاقی خمس چیست؟
او واقعا ویژگی‌های اخلاقی مثبت زیادی دارد اما یک چیزش برای من جالبتر است. او گاها در تمرین عصبانی می‌شود اما بسیار قلب مهربانی دارد. خودش هم می‌گوید عصبانیت من را به دل نگیرید و لحظه‌ای است. به نظرم این واقعا اخلاق خوبی است که او به عنوان یک سرمربی دارد.

* با این نتیجه به پرسپولیس و استقلال هم کمک کردید.
ما هیچ توجهی به این مسائل نداشتیم. توجه ما فقط به نتیجه خودمان بود و اینکه دل میلیون‌ها هوادارمان را شاد کنیم و بس. وقتی در یک تیم بزرگ مثل تراکتور بازی می‌کنید، اصلا نمی‌توانید به این مسائل فکر کنید.

* فکر می‌کنی تیمتان سهمیه بگیرد؟
ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا هرجا می‌شود بالا برویم. البته این را بگویم که واقعا به عنوان یک ایرانی دوست ندارم هیچ باشگاهی مشکلی داشته باشد و امیدوارم هر 16 باشگاه لیگ برتر یک روزی بتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند اما ما در زمین تلاش خواهیم کرد که به رتبه خوبی برسیم و بعد ببینیم چه می‌شود. اگر نگاه کنید ما از اول فصل دائم در حال پیشرفت بودیم و سرعت این پیشرفت با حضور آقای خمس بیشتر هم شده است و فکر کنم شایسته سهمیه باشیم.

دیدگاه‌ها