کد خبر : 1899972 | 20 فروردين 1402 ساعت 08:24 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

پورمحمد: آقای رضاییان! حق‌الناس نکن؛

انتقاد تند از پشت پرده باز کردن پنجره در فدراسیون!

دروازه‌بان سابق جمی‌ها و کنونی آلومینیوم به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی پرداخت.

انتقاد تند از پشت پرده باز کردن پنجره در فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد درباره شرایط آلومینیوم عنوان کرد: به نظرم تیم ما نمایش کاملا پایاپای مقابل استقلال داشت و با وجود اینکه یک حریف سخت و مدعی قهرمانی با کُلی ستاره مقابل ما بود، موقعیت‌های خطرناک‌تری به وجود آورد ولی در گلزنی خوش‌شانس و با دقت نبودیم که امیدوارم در آینده با تدابیر آقای رحمتی و کادر فنی تیم به روند خوبی که داشتیم، برگردیم.

او ادامه داد: تیم ما روزبه روز و هفته به هفته به ثبات رسیده و با همدلی بازیکنان و دانش کادر فنی تلاش می‌کنیم اتفاقات بهتری را برای هواداران اراکی رقم بزنیم و دوباره دل آنها را شاد کنیم.

دروازه‌بان آلومینیوم به شکایت خود از پارس جنوبی جم اشاره کرد و افزود: در تمام دنیا، فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های فوتبال در خدمت بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل دخیل در فوتبال هستند تا کیفیت فوتبال‌شان بهتر شود، اما متاسفانه در فوتبال ما فقط همه مسائل درگیر ارتباطات و مسائل پشت پرده  شده تا حق من فوتبالیست خورده شود؛ نزدیک به ۱۰ ماه است علیه باشگاه پارس جنوبی حکم قطعی گرفته‌ام و حتی این باشگاه بخاطر اینکه حق با من بود، شکایتی به کمیته انضباطی نداشته ولی با این وجود حق من را خورده‌اند.

پورمحمد در ادامه با انتقاد از دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: می‌دانم مصاحبه و حرف زدن امثال من فوتبالیست هیچ تاثیری ندارد و هیچ‌کسی هم پیدا نمی‌شود که پیگیر کار ما شود، اما حرفم را می‌زنم تا حداقل مردم و هواداران فوتبال متوجه شوند در این فدراسیون چه خبر است.

او یادآور شد: قبل از پنجره تابستانی همین فصل، حکم محکومیت باشگاه پارس جنوبی بخاطر عدم پرداخت مطالبات بنده صادر شد و طبق قانونی که خود فدراسیون وضع کرده، باشگاه محکوم تا عدم تسویه با طلبکاران، پنجره‌اش باز نمی‌شود، اما درعین ناباوری خیلی راحت تمام بازیکنان پارس جنوبی ثبت قرارداد کردند و کارت بازی‌شان صادر شد. وقتی هم به کمیته تعیین وضعیت رفتم، مسئولین کمیته حتی از این حکم خبر نداشتند!

دروازه‌بان سابق پارس جنوبی عنوان کرد: بعد از چند تماسی که آقایان در کمیته تعیین وضعیت گرفتند، با ناراحتی به من گفتند که رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ما را هم دور زده و بدون تسویه با حتی یکی از طلبکارها پنجره‌اش را باز کرده است . تازه وقتی به آقای مدیرعامل این حرف را می‌گویم، با خنده و کنایه جواب می‌دهد که صبر کن تا پولت را بدهیم! اگر کمیته تعیین وضعیت پنجره باشگاه پارس جنوبی را باز نکرده، پس چه کسی مجوزشان را داده است؟

1734002

پورمحمد ادامه داد: آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و نماینده باشگاه‌ها هستند! حالا اینکه ایشان اصلا قانونی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی  هست یا نه را من کاری ندارم، اما مگر می‌شود دبیرکل فدراسیون که اتفاقا داور هم بوده، مثل آب خوردن قانون را دور بزند و پنجره باشگاه پارس را نه فقط در تابستان، بلکه در نیم‌فصل هم باز کند و به ریش همه ما فوتبالیست‌ها و حتی همکاران خودشان در کمیته تعیین وضعیت بخندند؟

او تاکید کر د: مسؤول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون با احترام و ناراحتی در چشم من نگاه کرد و گفت که دست ما و آقای نورشرق نیست و باید از دبیرکل بپرسید با چه مجوزی پنجره پارس جنوبی را باز کرده است؟ آقای ممبینی! شما که خودت داور بودی، چطور به این راحتی قانون را دور زدی و حق خانواده من و امثال من را پایمال کردید؟ آن هم بخاطر افرادی که نه فوتبالی هستند و نه درکی از فوتبال دارند و فقط به دنبال شهرت فوتبال هستند.

دروازه‌بان آلومینیوم اضافه کرد: مگر می‌شود من بابت شکایت از سایپا که خیلی بعدتر از پارس بود، حکمم را گرفتم و باشگاهِ با قدمت و اعتبار سایپا را موظف کردند تا تسویه کند و پنجره‌اش بسته نشود، اما پارس جنوبی بخاطر عضو هیئت رئیسه‌اش به قانون ریش‌خند بزند؟ وقتی هم به همین آقا پیام یا زنگ می‌زنم یا جواب نمی‌دهد یا تقصیر را گردن مدیرعامل منطقه عسلویه می‌اندازد و می‌گوید مدیرعامل قول داده بود از یک شرکتی بگیرد، اما ما را هم سرکار گذاشته و از این جورحرف‌ها که جایش  در این مصاحبه نیست.

دیدگاه‌ها