کد خبر : 1899978 | 20 فروردين 1402 ساعت 09:45 | 49.6K بازدید | 41 دیدگاه

مادریدی‌ها تو را با کاپشنت به یاد می‌آورند

پاسخ دندان‌شکن مورینیو به کاسانو

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پاسخ جالبی به انتقادهایی که آنتونیو کاسانو از او مطرح کرده بود داد.

پاسخ دندان‌شکن مورینیو به کاسانو

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ ایتالیا برابر تورینو قرار گرفت و با نتیجه 0-1 پیروز شد و به جایگاه سوم جدول رده‌بندی رفت تا مورینیو فرصت خوبی برای پاسخ دادن به کاسانو داشته باشد.

این بازیکن سابق ایتالیا در طی چند روز گذشته انتقادهایی از سبک بازی و رفتار سرمربی رم کرده بود که ظاهرا به مذاق او خوش نیامده است.

او مدعی شده بود که اگر رئال مادرید به دنبال مربی است نباید با مورینیو تماس بگیرد چون او اهمیتی برای فوتبال قائل نیست، دوست ندارد کار کند و حتی نمی‌داند که چطور باید ارتباط برقرار کند یا صحبت کند و نباید گول رفتارهایش را خورد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با استفاده از ضرب المثل قدیمی ایتالیایی «سگ خفته را از خواب بیدار نکن» به پاسخ تند این مربی پرتغالی به کاسانو اشاره کرده است. 

مورینیوهم پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه آزاد هستند که افراد محبوب خودشان را داشته باشند یا حتی انتقاد کنند. اما وقتی بحث افرادی مانند آنتونیو کاسانو مطرح می‌شود، شرایط متفاوت است. اگر آنها از رم یا مورینیو انتقاد کنند برای من اهمیتی ندارد. او فقط تفریح می‌کرد و بقیه با جدیت تلاش می‌کردند. کاسانو برای رم، اینتر و رئال مادرید بازی کرد. او را در مادرید به خاطر کاپشنش به یاد می‌آورند. در رم بدون این که بازی کند قهرمان سوپر جام شد و در اینتر حتی جام لومباردی را به دست نیاورد.»

1840380
اشاره مورینیو به این کاپشن کاسانو است که مورد توجه بسیاری قرار گرفت

اما او به همین اکتفا نکرد و ادامه داد: «از سوی دیگر شما به خوبی با دستاوردهای من در اینتر، رم و رئال مادرید آشنا هستید. او با من مشکل دارد اما من کاری با او ندارم. فقط یک حرف برایش دارم. مراقب باش، آنتونیو. تو 40 ساله هستی و من 60 ساله هستم. اگر در طول زندگی مدام چنین رفتارهایی داشته باشی، گاهی سر و کله مارکو لیواجا پیدا و دیگر جایی برای تفریح و سرگرمی نیست.»‌
شایعاتی درباره لیواجا وجود داشت که این دو نفر در زمان حضورشان در اینتر در جریان یکی از جلسات تمرینی درگیری لفظی شدیدی با هم پیدا کرده بودند.

دیدگاه‌ها