کد خبر : 1899993 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:25 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

جدی: سه امتیاز را می توانیم به نام حبیب بزنیم

گل حساسی که به مادر مدافع ذوب آهن تقدیم شد

مدافع ذوبی‌ها با تک گل خود سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد و تعویض طلایی جدال ذوب و گل گهر لقب گرفت.

گل حساسی که به مادر مدافع ذوب آهن تقدیم شد

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن توانست با شوت امیرحسین جدی برد ارزشمندی مقابل گل گهر کسب کند و با توجه به این پیروزی در جدول بالا بیاید و به ادامه لیگ امیدوارتر شود.

امیرحسین جدی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: گل گهر تیم خیلی بزرگی است. تیمی است که چندسال به لیگ برتر آمده و ‌توانسته خودش را جز مدعیان نشان دهد ولی ما با دستورات تاکتیکی آقای تارتار خیلی خوب بازی و کاملا مدیریت کردیم و بردیم. طبق آماری هم که داده شد توپ بیشتر در اختیار ما بود و آن ها یکی دو موقعیت روی ضد حمله داشتند وگرنه از نظر مالکیتی توپ بیشتر در اختیار ما بود. 
این بازیکن در خصوص قضاوت داور عنوان کرد: داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد زیرا دو برخورد بود که به نظرم بازیکن حریف پیراهن آشوری را از پشت کشید و یک جا هم مانع اسلامی شدند. اگر ما معترض باشیم منطقی تر است تا گل گهر. داوری در مجموع خوب بود و فقط آن صحنه که پنالتی نگرفت مشکوک است. 

1840423

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاع عنوان کرد: گل گهر روی ضد حمله یک موقعیت داشت و یکی هم دقیقه ۹۰ بود که فکر می کنم حبیب فرعباسی گلرمان با شایستگی کامل آن توپ را گرفت و می‌تواند بهترین مهار لیگ لقب بگیرد، این سیو فوق العاده بود و سه امتیاز را می‌توانیم به نام حبیب بزنیم.

جدی که تعویض طلایی بود و گل سه امتیازی زد گفت: خدا را شکر توانستم به تیم کمک کنم و زحمت همه بچه‌ها بود و من خیلی خوشحالم که زحمات بچه‌ها را به ثمر رساندم  و پاسخ گوی اعتماد آقای تارتار شدم. توپم به پای سهرابیان خورد و تغییر مسیر داد. ضربه در چارچوب بود و گل به نام من ثبت شد. این گل را به مادرم که کمی مریض احوال است تقدیم می‌کنم.

1840424

مدافع ذوب در مورد تک رقمی شدنشان گفت: چند هفته ای بود تیم ما دچار مشکل شده بود ولی خدا را شکر با مدیریتی که کادرفنی و بچه‌ها داشتند از آن دوره گذشتیم و وارد شرایط ایده آل شدیم. می‌توانیم جز هفت تیم بالای جدول باشیم. امیدوارم رتبه مان را نسبت به پارسال ارتقا بدهیم و یا حداقل رتبه تک رقمی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها