کد خبر : 1900264 | 21 فروردين 1402 ساعت 16:35 | 18.5K بازدید | 28 دیدگاه

بایرن رقیبی متفاوت است

روبن دیاس: فردا هیچ رفاقتی با کانسلو نداریم

روبن دیاس از رویارویی با ژوائو کانسلو خوشحال است ولی گفت که سوت بازی که زده شود، رفاقت‌ها از بین خواهد رفت.

روبن دیاس: فردا هیچ رفاقتی با کانسلو نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در اتحاد از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است. سیتی در دو فصل گذشته یک بار تا فینال بالا رفت و مغلوب چلسی شد و یک بار نیز در نیمه نهایی مغلوب رئال مادرید شد. سیتی را امسال شانس اول قهرمانی می دانند.

1840877

روبن دیاس، مدافع پرتغالی سیتی، در نشست خبری این بازی گفت: «انگیزه تیم برای فتح لیگ قهرمانان بیشتر از همیشه است و ما برابر بایرن همه توانمان را در زمین خواهیم گذاشت. بازی دشواری است و کسب نتیجه خوب در دیدار رفت می تواند به ما بسیار کمک کند.»

رویارویی با ژوائو کانسلو: «کمی عجیب است چون تا همین چند ماه پیش برای ما بازی می کرد. در نهایت این فوتبال است و در آن از این اتفاقات رخ می دهد. خوشحالم که دوباره او را می‌بینم و برابرش بازی خواهم کرد. روزهای خوبی در سیتی کنار هم داشتیم و دوستان خوبی هستیم ولی بازی که شروع شود، دیگر رفاقتی بین ما نخواهد بود.»

1829211

دیاس در مورد بایرن مونیخ گفت: «به خوبی می‌دانیم که برابر تیمی بزرگ و متفاوت بازی داریم. بایرن تاریخ بزرگی دارد و افتخارات زیادی کسب کرده است. شاید بایرن در هفته های اخیر در آلمان چندان خوب نتیجه نگرفته باشد ولی لیگ قهرمانان رقابتی متفاوت است و انتظار دارم بازی برابری را شاهد باشیم.»

بازی در لیگ قهرمانان: «حضور در این رقابت‌ها همیشه حس خوبی دارد و مرحله به مرحله تیم اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرد. ما یک قدم دیگر نزدیک تر به این هدف مهم یعنی فتح لیگ قهرمانان شده‌ایم و انگیزه تیم را بسیار بالا می بینم. فصل که شروع می‌شود، ما دو هدف بزرگ داریم؛ قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان. تا اینجا خوب کار کرده ایم ولی کافی نیست. هنوز بازی‌های مهمی پیش رو داریم. شکست در فینال سال 2021 برابر چلسی تلخ بود ولی من زیاد به ناکامی ها فکر نمی‌کنم. پنج دقیقه بعد من به دنبال رسیدن به هدف بعدی هستم.»

دیدگاه‌ها