کد خبر : 1900271 | 21 فروردين 1402 ساعت 17:10 | 20.6K بازدید | 30 دیدگاه

بایرن فردا دفاع نمی‌کند

گواردیولا: بازی برابر تیم‌های توخل همیشه دشوار است

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با بایرن از توماس توخل تمجید کرد و گفت که بازی برابر تیم‌های او همیشه سخت است.

گواردیولا: بازی برابر تیم‌های توخل همیشه دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در اتحاد از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است. دوئل پپ گواردیولا و توماس توخل که اخیرا جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن شده، قطعا جذاب خواهد بود.

1839833

پپ در نشست خبری این بازی گفت: «من قطعا به دنبال قهرمانی چمپیونزلیگ هستم اما باید شایسته باشید و آن را به دست بیاورید. خیلی زیاد دوست دارم که قهرمان این جام شویم ولی در ورزش، درصد ناکامی‌ها بیشتر از موفقیت است. ما هر سال سعی خودمان را می کنیم. مردم همیشه می گویند من اینجا هستم تا لیگ قهرمانان را برای سیتی فتح کنم. رویای من فتح همه جام‌ها برای سیتی است و یک فصل دیگر نزدیک به قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی هستیم. ببینیم چه خواهد شد.»

تساوی لیورپول و آرسنال به سود سیتی: «زمان برگزاری این بازی من در حال تماشای بازی بایرن و سپس گلف بودم.»

شکست در فینال 2021 برابر چلسیِ توماس توخل: «من در گذشته زندگی نمی‌کنم. همان زمان به توخل تبریک گفتم و تمام شد. وقتی بازی را تماشا کردم، متوجه شدم که خیلی هم بد بازی نکردیم و قطعا نتیجه می‌توانست طور دیگر باشد.»

اخراج ناگلزمان و آمدن توخل به بایرن: «وقتی یک مربی برکنار می‌شود و یک مربی جدید می‌آید، مردم همیشه می‌گویند که تصمیم درستی بوده ولی وقتی روند نتایج تیم خوب پیش نمی‌رود، دلتنگ مربی قبلی می‌شوند. این قانون فوتبال است.»

لذت بردن پپ از نزدیک شدن سیتی به سه‌گانه: «خیر، من مربی غمگینی هستم. بسیار بسیار غمگین.»

1840219

پپ در مورد استراتژی‌اش برای کسب پیروزی در بازی ها گفت: « قبل از هر بازی برنامه تیم را بر اساس شکل بازی حریف مشخص می‌کنم. اگر برنده شویم، همه تعریف می‌کنند و اگر نتیجه نگیریم، یعنی تصمیمات من غلط بوده است. گاهی از من به خاطر تفکر زیاد و بیش از اندازه پس از شکست در یک بازی انتقاد می‌شود. اینکه اگر آن شوت گل می‌شد، ما برنده می‌شدیم ولی باید شکست را پذیرفت. وقتی بیش از حد فکر می‌کنم و برنده می‌شویم، نابغه هستم. من کاری را انجام می‌دهم که فکر می‌کنم در آن لحظه درست است.»

ناکامی های سیتی با پپ در لیگ قهرمانان: «برابر موناکو در دو بازی 6 گل زدیم و حذف شدیم. برابر تاتنهام چهار گل زدیم، بازهم کنار رفتیم. فصل قبل برابر رئال در دو بازی پنج گل زدیم ولی آنها به فینال رفتند. ما همیشه در لیگ قهرمانان گل‌های زیادی می‌زنیم و از این حیث مشکلی نداریم. مشکل ما جای دیگری است و آن را می‌دانیم.» 
پپ گواردیولا می گوید رقابت با توماس توخل به دلیل خلاقیت او بسیار دشوار است: «بازی برابر تیم‌های توخل همیشه دشوار است چون او مربی خوش فکر و خلاقی است. بایرن با ناگلزمان هم تیم سرسختی بود. بایرن تیمی نیست که در بازی رفت دفاع کند و به دنبال پیروزی در بازی برگشت باشد. اگر آنها دفاع کنند، به این دلیل است که ما خوب حمله می‌کنیم و اگر فردا ما دفاع کنیم، به این دلیل است که آنها خوب حمله می‌کنند.»

روزهای حضور در بایرن: «سال 2013 نتوانستم به پیشنهاد بایرن جواب منفی بدهم‌. وقتی بایرن تماس می‌گیرد نمی‌توان پاسخ منفی داد. از قبول پیشنهاد بایرن هرگز پشیمان نیستم.»

دیدگاه‌ها