کد خبر : 1900311 | 21 فروردين 1402 ساعت 22:02 | 31.8K بازدید | 37 دیدگاه

دستکاری پاداش امباپه: پی‌اس‌جی فرپلی مالی را دور زد!

پاری سن ژرمن که ممکن بود به دلیل مبلغ پاداش کیلیان امباپه به تخطی از قوانین فرپلی مالی متهم شود به دلیل استفاده از ترفند حسابداری با مشکل مواجه نخواهد شد.

دستکاری پاداش امباپه: پی‌اس‌جی فرپلی مالی را دور زد!

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته داستان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید با ماندگار شدنش در پی‌اس‌جی چندین ماه در سرخط خبرها بود و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان او با پاری سن ژرمن تمدید کرد و در پاریس ماندگار شد.

اما این تصمیم امباپه برای باشگاهش بدون هزینه نبود. پی‌اس‌جی که تصمیم گرفته بود پروژه خود را با محوریت امباپه پیش ببرد به او پیشنهاد دستمزدی نجومی داد. علاوه بر دستمزدی معادل 60 میلیون یورو در هر فصل به کیلیان امباپه قول پاداشی قابل توجه داده شد که قرار بود تنها به خاطر امضای تمدید قرارداد به او پرداخت شود.

1840954

روزنامه فرانسوی لوپاریزین می‌گوید مبلغ این پاداش 180 میلیون یورو بود که باید در سه قسط به کیلیان پرداخت می‌شد.

بعد از انتشار این گزارش در لوپاریزین خبرهای زیادی در رسانه‌های فرانسه منتشر شد که مدعی بود با توجه به ترازنامه مالی پی‌اس‌جی این باشگاه امسال با توجه به پاداشی که باید به امباپه پرداخت کند از حداکثر پرداختی در قوانین فرپلی مالی عبور کرده و با یوفا به مشکل برخواهد خورد.

اما امروز مشخص شد که پاری سن ژرمن با اقدامی هوشمندانه در ثبت اسناد حسابداری پاداش کیلیان امباپه با چنین مشکلی مواجه نخواهد شد. چرا که پی‌اس‌جی در دفاتر مالی باشگاه هر سه قسط پاداش کیلیان را در صورت‌های مالی سال 2022 ثبت کرده است و در نتیجه در سال جاری با مشکل مواجه نمی‌شود.

1831993

دیدگاه‌ها