کد خبر : 1900315 | 21 فروردين 1402 ساعت 22:23 | 4.5K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: اینتر با یک دوره بدشانسی مواجه بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان گفت نراتزوری مدتی است با بدشانسی مواجه بوده و در مسابقات اخیر به حقش نرسیده است.

اینزاگی: اینتر با یک دوره بدشانسی مواجه بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بنفیکا به مصاف این تیم می‌رود.

این بازی حساس برای نراتزوری در حالی برگزار می‌شود که نتایج ضعیف تیم سیمونه اینزاگی در بازی‌های اخیرش و ناتوانی در کسب پیروزی در چندین بازی پیاپی در رقابت‌های مختلف او را به شدت در معرض انتقاد قرار داده و حتی احتمال اخراج او پیش از پایان فصل مطرح شده است.

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت اینتر مدتی است با بداقبالی و بدشانسی مواجه است و نتایجی که در چند بازی اخیر گرفته حق اینتر و بازیکنانش نبوده است. او قول داد که اینتر روش پیروزی بر بنفیکا را می‌داند و با روحیه بالا به پرتغال می‌رود.

1840963

بنفیکا در چمپیونزلیگ نباخته و 28 گل زده
ما از اهمیت این مسابقه باخبریم. سفر دشواری را در این تورنمنت پشت سر گذاشتیم که واقعا سخت بود. باید در مقابل تیمی پرقدرت بازی کنیم. بنفیکا در چمپیونزلیگ شکست نخورده و 28 گل به ثمر رسانده. آن‌ها تیم خیلی باکیفیتی هستند. ولی ما اینتر هستیم و به خوبی آماده شده‌ایم.

گاهی شانس با تیم یار نیست و هیچ توپی گل نمی‌شود
ما در سه بازی قبلی خوب بازی کردیم ولی در نتیجه به حق‌مان نرسیدیم. از بازی فیورنتینا تا سالرنیتانا ما 40 شوت در چارچوب دروازه حریفان داشتیم. گاهی کافی است توپ به پای مهاجمان بخورد تا وارد دروازه شود ولی مدتی است که گلزنی برای ما دشوار شده است. اما باید به تلاش و کار کردن ادامه بدهیم. ما در سری آ همچنان وضعیت خوبی داریم و امیدوار به بهتر شدن وضعیت هستیم. امیدواریم در پایان آوریل همچنان در همه رقابت‌ها حضور داشته باشیم.

باید بدشانسی را فراموش کنیم و آینده را ببینیم
باید بین ذهن و قلب‌مان هماهنگی ایجاد کنیم. من شکی ندارم که قلب بچه‌ها برای اینتر می‌‌تپد. ولی ذهن هم خیلی مهم است. نباید به چند بازی قبلی فکر کنیم. باید بدشانسی را فراموش کنیم و نگاه‌مان به آینده و بازی‌های پیش رو باشد.

شایعات اخراج اینزاگی و انتقادها از اینتر؟
ما سال پیش در سالرنو 5-0 شکست خوردیم و به مراتب بدتر از جمعه این هفته بازی کردیم. در آن بازی 4 شوت در چارچوب داشتیم و سه گل. ولی امسال بیشتر از 20 شوت در چارچوب داشتیم و تنها یک گل. انتقاد همیشه هست و این در فوتبال کاملا طبیعی است.

مهم‌ترین هدف اینتر در چمپیونزلیگ چیست؟
اگر از من بپرسید می‌گویم فقط نتیجه. ما در مقابل فیورنتینا، یوونتوس و سالرنیتانا شایسته پیروزی بودیم. در هر سه بازی. نباید در چمپیونزلیگ این را تکرار کنیم. تقویم بازی‌ها به سود ما نیست و این تاثیرش را در زمین نشان می‌دهد. ولی بچه‌ها خیلی تلاش می‌کنند. شکی نیست که راضی نیستیم چرا که حق‌ خودمان را بیشتر از این می‌دانیم.

بازی با بنفیکا نبرد قلب‌ها و مغزها است
بنفیکا در کل فصل فقط 2 باخت داشته. ولی آن‌ها اینتری را مقابل خود می‌بینند که می‌داند حریفش از بازی چه می‌خواهد و از طرف دیگر بلد است برای شکست دادن‌شان چه‌کار کند. این بازی نبرد قلب‌ها و مغزها است. باهوش بودن و استفاده درست از مغزمان در این بازی خیلی مهم است. ولی یادمان نرود که هشت تیم بزرگ در یک‌چهارم نهایی هستند.

دیدگاه‌ها