کد خبر : 1900325 | 21 فروردين 1402 ساعت 23:35 | 10.7K بازدید | 16 دیدگاه

باستونی: اینتر از بارسا نترسید چه برسد به بنفیکا!

الساندرو باستونی، مدافع اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان می‌گوید اینتر از حضور در این مرحله خوشحال است ولی از هیچ تیمی و از جمله بنفیکا نمی‌ترسد.

باستونی: اینتر از بارسا نترسید چه برسد به بنفیکا!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بنفیکا به مصاف این تیم می‌رود. نراتزوری که 12 سال بود حضور در این مرحله از رقابت‌ها را تجربه نکرده بود فردا فرصت خوبی در اختیار دارد تا شانسش برای صعود به نیمه‌نهایی را با کسب پیروزی در خانه بنفیکا افزایش دهد.

باستونی که به همراه سرمربی‌اش سیمونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شده بود مثل اینزاگی گفت اینتر در هفته‌های اخیر با بدبیاری مواجه بوده و به نتایجی که استحقاقش را داشته نرسیده است.

او در بخشی از سخنانش گفت با اینکه بنفیکا تیم بزرگی است ولی اینتر از هیچ تیمی نمی‌ترسد کمااینکه در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در دیدار مقابل بارسا این را نشان داده که از هیچ حریف و هیچ ستاره‌ای هراس به دل راه نمی‌دهد.

1840978

تعلل در تمدید قرارداد، تمرکز باستونی را به هم نزده؟
من قبل از همه بازی‌های بزرگ آرامش کامل دارم و بازی‌های بزرگ و معمولی برایم فرقی ندارد. و البته قبل از بازی‌ها تمرکز بالا مهم است. مسئله تمدید قرارداد هم من را اصلا اذیت نمی‌کند. باشگاه این مسئله را حل می‌کند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

پیروزی مقابل بنفیکا می‌تواند روحیه اینتر را در پایان فصل بالا ببرد
این مسابقه می‌تواند از نظر ذهنی به ما کمک کند و در اواخر فصل روحیه تیم را بالا ببرد. با روحیه‌ای که می‌توانیم از بازی فردا به دست بیاوریم در سری آ هم می‌توانیم بهتر از چند هفته اخیر کار کنیم و خیال‌مان بابت کسب سهمیه راحت باشد.

مگر از بارسلونا ترسیدیم که از بنفیکا بترسیم؟
کل تیم است که در فاز دفاعی شرکت می‌کند و نه تنها مدافعان. اولین کسانی که دفاع را شروع می‌کنند مهاجمان هستند. همان‌طور که ما اولین کسانی هستیم که در تهاجم شرکت می‌کنیم. بنفیکا بازیکنان بزرگی دارد ولی ما از آن‌ها نمی‌ترسیم. اگر قرار بود از آن‌ها بترسیم از بارسلونا می‌ترسیدیم. ما همیشه باید تراکم در زمان دفاع را در دستور کار داشته باشیم.

بازیکنان اینتر در چمپیونزلیگ با روحیه بالاتر نسبت به سری آ بازی می‌کنند؟
ما در همه تورنمنت‌ها با 100 درصد توان‌مان تلاش می‌کنیم. ما در سری آ هم روی هم‌ رفته عملکرد خوبی داشتیم و هرگز حتی در یک بازی هم از نظر ذهنی یا روحی مشکل نداشتیم و کم نگذاشتیم. ولی گاهی نتیجه‌ای که حق‌مان بوده را به دست نیاوردیم.

بازی اینتر در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ بعد از 12 سال
بله می‌دانیم که فرصت بزرگی در اختیار داریم اینتر 12 سال بود که به یک‌چهارم نهایی نرسیده بود. درست است که بازی بزرگی مثل بازی فردا به خودی خود به بازیکن تنش وارد می‌کند ولی این هم یک بازی فوتبال است که باید با عشق در آن به میدان برویم و لذت ببریم.

دیدگاه‌ها