کد خبر : 1920370 | 22 فروردين 1402 ساعت 10:49 | 16.3K بازدید | 29 دیدگاه

زنگ خطر در بایرن: برنامه توخل برای شکست پپ!

بایرن مونیخ نهایت تلاشش را برای غلبه بر برنامه‌ها و تاکتیک‌های پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به کار خواهد گرفت.

زنگ خطر در بایرن: برنامه توخل برای شکست پپ!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی منچسترسیتی قرار بگیرد. 

اریک ماکسیم چوپوموتینگ نتوانست تیمش را در آخرین تمرین در روز دوشنبه همراهی کند و مشکلات زانویش کار را برای او دشوار کرد تا به جای سفر به منچستر در خانه بماند و مشغول درمان باشد. 

حسن صالح حمیدزیچ در این باره گفت: «البته که ما دوست داشتیم با تیمی کامل به منچستر برویم اما متاسفانه چوپو از فهرست ما خط خورد. با این حال هنوز تیم کاملی داریم و بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستیم.»

توماس توخل در بازی رفت برابر سیتی مانند بازی مقابل فرایبورگ هیچ  مهاجم نوک صرفی در تیم نخواهد داشت و شاید به استفاده از همان سیستمی که در آن دیدار برای او جواب داد روی بیاورد. 

یکی از خبرهای خوب برای توخل این است که کینگزلی کومان روز دوشنبه به صورت کامل تمرین کرد و او احتمالا در بازی برابر سیتی به عنوان وینگر راهی زمین خواهد شد. 

1851022

اما برنامه توخل برای خط میانی برابر گواردیولا چیست؟ او در بازی برابر فرایبورگ وظیفه نسبتا دفاعی‌تری را به جمال موسیالا در کنار یوشوا کیمیش داد.

اما باید توجه داشت که پویایی و قدرت اهمیت بسیاری برابر تیمی مثل بایرن دارد. شاید همین موضوع باعث شود که گورتسکا در کنار کیمیش قرار بگیرد و موسیالا جلوتر رفته و کنار توماس مولر بازی کند. 

این مربی آلمانی در خط دفاعی هم از چهار بازیکن قدرتمند شامل بنجامین پاوارد، اوپامکانو، ماتیاس دی‌لیخت و آلفونسو دیویس بهره خواهد برد. اوپامکانو و دی‌لیخت نقش مهمی را برابر ارلینگ هالند برعهده خواهند داشت و پاوارد گزینه مطمئن‌تری نسبت به ژوائو کانسلو است. 

بایرن این فصل موفق شده در هشت بازی انجام شده در لیگ قهرمانان هشت پیروزی به دست آورد. آنها موفق به حذف بارسلونا و پاری سن ژرمن شده‌اند و شاید حالا نوبت سیتی باشد.

دیدگاه‌ها